پرسپولیس نیوز : تیم فوتبال پرسپولیس بازی دوستانه خود را با برد پشت سر گذاشت.

 

تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم فوتبال منصور ساوه رفت که این بازی در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ به سود سرخ‌پوشان به پایان رسید.

گل‌های تیم پرسپولیس را در این بازی علی علیپور از روی نقطه پنالتی، معین پورشعبان بازیکن امید و گادوین منشا به ثمر رساندند.

در نیمه اول تیم فوتبال پرسپولیس با ترکیب بوژیدار رادوشوویچ، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، شایان مصلح، احسان علوان‌زاده، کمال کامیابی‌نیا، آدام همتی، علیرضا زارعی، علی علیپور، مهدی شریفی و محمدامین اسدی به مصاف تیم منصور ساوه رفت.

در نیمه دوم بیشتر بازیکنان امید بازی کردند و پرسپولیس با ترکیب مهدی عبدی، معین پورشعبان، محمد حسینی، عماد علیپور، سینا مهدوی، تارخ اقبال جو، سیامک نعمتی، گادوین منشا، محسن ربیع خواه و محمد انصاری بازی کرد.

*در نیمه اول شایان مصلح به دلیل مصدومیت زمین بازی را ترک کرد و در نیمه دوم هم سیامک نعمتی به دلیل مصدومیت دقایقی از زمین خارج شد.

* عماد علیپور بازیکن امید تیم پرسپولیس در نیمه دوم و به دلیل برخورد شدید با دروازه‌بان تیم منصور ساوه دچار مصدومیت شدیدی از ناحیه زانو شد و با کمک سایرین از زمین بیرون رفت.

* کریم باقری مربی تیم پرسپولیس در گوشه‌ای از زمین تماشاگر بازی امروز این تیم بود.

* بازیکنان امید پرسپولیس با پیراهن‌هایی به میدان رفتند که شماره روی آن نوشته نشده بود.

برای مشاهده ویدوی گل برتری پرسپولیس توسط گادوین منشا به کانال تلگرام پرسپولیس نیوز مراجعه کنید: https://t.me/perspolisnews_com/21061

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)