پرسپولیس نیوز: سایت فدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به بررسی شرایط جدول سه گروه در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا پرداخت.

دور سوم از مرحله گروهی رقابت‌های فوتبال جام ملت‌های آسیا از امشب با برگزاری همزمان دیدارهای گروه A آغاز می‌شود. سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به همین مناسبت به بررسی شرایط سه گروه این مسابقات پرداخت؛ گروه‌هایی که تکلیف دو تیم صعود کننده از آنها مشخص شده است.

در گروه D ایران و عراق ۶ امتیازی هستند و بر حسب تفاضل گل رتبه‌های اول و دوم را در اختیار دارند. در گروه E قطر و عربستان ۶ امتیازی در رده‌های اول و دوم هستند. در گروه F ازبکستان و ژاپن با ۶ امتیاز از دو پیروزی پیاپی بر حسب تفاضل گل در رده‌های اول و دوم قرار گرفته‌اند. نکته مهم اینکه این تیم‌ها در دیدار سوم باید مقابل هم قرار بگیرند و به همین دلیل رویارویی آنها برای‌شان به منظور مشخص شدن حریف دور بعدی اهمیت ویژه‌ای دارد.

در توضیحات گروه چهارم یعنی جایی که تیم ملی ایران قرار دارد، رده‌بندی نهایی با توجه به نتایج احتمالی دیدارهای روز چهارشنبه آمده است. روز چهارشنبه و از ساعت ۱۹:۳۰ به وقت تهران تیم ایران در ورزشگاه آل مکتوم به مصاف عراق می‌رود و ویتنام در ورزشگاه هزاع بن زاید رودرروی یمن قرار می‌گیرد.

صدرنشینی ایران در شرایطی رقم خواهد خورد که شاگردان کارلوس کی‌روش در دیدار با عراق به پیروزی رسیده و مساوی کنند. فقط در صورت تساوی است که تیم ملی به عنوان تیم دوم گروه D گام به مرحله یک‌هشتم نهایی خواهد گذاشت.

همه احتمالات جدول گروه D در پایان دیدارهای روز چهارشنبه در جدول زیر آمده است:

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)