شنبه 17 اسفند (12:12)
مرجع خبری پرسپولیس: تيم فوتبال پرسپوليس تهران درگروه دوم رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا به همراه تيم‌هاي الشاب عربستان – الغزافه قطر و الشارجه امارات هم‌گروه است و در اولين ديدار خود درورزشگاه آزادي ميزبان تيم الشارجه امارات خواهد بود.

جدول ليگ کشورهاي عربستان؛ قطر و امارات و مقايسه شرايط حريفان پرسپوليس با اين تيم در اين گروه حكايت از شرايط برابري بين اين چهار تيم در گروه دوم دارد.

بررسی وضعیت الشارجه امارات
تيم الشارجه امارات اولين حريف تيم پرسپوليس در ليگ قهرمانان آسيا در حال حاضر از نظر آماري ضعيف‌ترين تيم اين گروه محسوب مي‌شود، چراکه اين تيم در پايان هفته چهاردهم ليگ برتر امارات با 4 برد 3 تساوي و 7 شکست با 21 گل زده 28 گل خورده و تفاضل 7- با 15 امتياز دررده نهم جدول رده بندي ليگ 12 تيمي امارات قرار دارد.

اين تيم در خط حمله با 21 گل زده آمار متوسطي را داراست اما… بزرگترين مشکل اين تيم خط دفاعي آن است که با دريافت 28 گل در 14 مسابقه و ميانگين دريافت 2 گل در هر مسابقه يکي از ضعيف ترين خطوط دفاعي ليگ امارات را داراست.

در اين تيم اندرسون مهاجم کهنه کار برزيلي اين باشگاه که بازيکني فوق العاده فرصت شناس است با 11 گل زده بهترين بازيکن اين تيم است و نواف مبارک هافبک ملي پوش اين تيم به همراه جان کارلوس برزيلي از بهترين‌هاي اين تيم به شمار مي‌آيند.

تيم الشارجه فصل قبل در رده چهارم ليگ امارات قرار گرفت و با توجه به نايب قهرماني تيم الاهلي و قهرماني اين تيم در جام حذفي توانست با پيروزي بر تيم ديمپو هند به عنوان چهارمين نماينده کشور امارات در اين رقابت‌ها حاضر شود.

تيم الشارجه تاکنون پنج بار توانسته است قهرمان ليگ امارات شود که آخرين بار درفصل 1996-1995 بود. هدايت اين تيم برعهده توني اليويرا پرتغالي است که به تازگي جايگزين يوسف الزواوي مربي تونسي و مستعفي اين تيم شده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)