پرسپولیس نیوز: تیم فوتبال پرسپولیس برنامه ریکاوری و تمرین بعد از بازی خود را امروز چهارشنبه در شهر دبی امارات انجام داد.

سرخپوشان امروز چهارشنبه در امارات تمرین صبحگاهی داشتند. طبق برنامه با وجود آنکه بازی شب گذشته به ساعت ۲۱:۳۰ به وقت امارات پایان یافته بود، صبحانه برای ساعت ۸ صبح تدارک دیده شد. اعضای تیم ساعت ۹ هتل را برای حضور در محل تمرین ترک کردند و برنامه تمرین از ساعت ۹:۳۰ آغاز شد.

* شروع کار با گرم کردن و مراحل چهارگانه بود که به عبور از میان و روی موانع با سرعت‌ها و فشار متفاوت زیر نظر مارکو استیلینوویچ انجام شد.

* در ادامه، بازیکنان دو گروه شدند. نفراتی که بازی کرده بودند زیر نظر برانکو ایوانکوویچ به پاسکاری، دویدن دور زمین و انجام کشش پرداختند. سایر نفرات هم زیرنظر کریم باقری و زلاتکو ایوانکوویچ در بخشی از زمین بازی فوتبال انجام دادند.

* احمد نوراللهی امروز از تمرین با تیم معاف بود و دور زمین به راه رفتن و دویدن نرم پرداخت.

* در پایان تمرین امروز، به بازیکنان اعلام شد، ساعت ۱۲ برای ناهار با وسایل خود در رستوران حاضر باشند تا پس از صرف ناهار راهی فرودگاه شوند و با پرواز ساعت ۱۵ به وقت امارات راهی تهران شوند.

* طبق اعلام فرودگاه امام خمینی (ره) این پرواز در ساعت ۱۷:۴۰ به وقت تهران به زمین خواهد نشست.

* ایرج عرب مدیر عامل باشگاه پرسپولیس که روز دوشنبه راهی امارات شده بود با کاروان تیم، به تهران باز می‌گردد.

* سرخپوشان تا بازی با سایپا، دو جلسه تمرین هم در ورزشگاه شهید کاظمی انجام می‌دهند. این بازی در چارچوب دیدارهای هفته بیست و پنجم مسابقات لیگ برتر از ساعت ۱۹ روز شنبه ۲۴ فروردین در ورزشگاه آزادی انجام خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)