پرسپولیس نیوز: نخستین تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان عصر امروز زیر نظر سرمربی جدید این تیم برگزار شد.

نخستین تمرین آماده‌سازی تیم ملی فوتبال کشورمان برای دیدار دوستانه مقابل سوریه از ساعت ۱۸ عصر امروز (یکشنبه) زیر نظر کادر فنی جدید تیم ملی در زمین شماره دو آکادمی ملی فوتبال برگزار شد.

* در تمرین امروز ۲۱ بازیکن حضور داشتند و سردار آزمون، علیرضا بیرانوند، احمد نوراللهی و مهدی ترابی غایبان تمرین بودند.

* پیش از شروع تمرین، مارک ویلموتس به همراه دستیارانش و بازیکنان تیم ملی با اهدای شاخه گل‌هایی به نماینده رسانه‌ها، به آنها خوش‌آمد گفتند. سپس بازیکنان حلقه‌ای تشکیل داده و سرمربی بلژیکی تیم ملی دقایقی برای بازیکنان صحبت کرد که وحید هاشمیان، صحبت‌های ویلموتس را به بازیکنان انتقال می‌داد.

* بخش ابتدایی تمرینات زیر نظر کوین مینی، مربی بدنساز تیم ملی آغاز شد که دویدن دور زمین و انجام کارهای کششی روی تشک‌های مخصوص انجام شد. بازیکنان سپس با پاسکاری‌های آرام و ضربه نرم به توپ خود را آماده تمرینات تاکتیکی کردند. ویلموتس و هاشمیان که هنگام بخش ابتدایی تمرین با یکدیگر صحبت می‌کردند، این بخش از تمرین را با دقت زیر نظر گرفتند.

* در ادامه تمرین، بازیکنان سه دسته شدند و به پاسکاری‌های ترکیبی و سریع پرداختند. هاشمیان در این بخش به بازیکنان تأکید داشت تا سرعت پاس‌های خود را متناسب با بازیکنی که صاحب توپ می‌شود، تنظیم کنند.

* ویلموتس تمرینات تاکتیکی را زیر نظر داشت و نکات لازم را به دستیارانش و بازیکنان انتقال می‌داد.

* رسانه‌ها پس از گذشت ۳۰ دقیقه از تمرین از زمین شماره دو آکادمی بیرون رفتند تا ادامه تمرین تیم ملی در فضایی آرام و پشت درهای بسته برگزار شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)