پرسپولیس نیوز: جلسه آمادگی جسمانی کمیته داوران امروز با حضور رئیس این کمیته برگزار شد.

جلسه آمادگی جسمانی کمیته داوران ظهر امروز (یکشنبه) با حضور فریدون اصفهانیان رئیس کمیته داوران در سالن اجتماعات روابط عمومی فدراسیون فوتبال برگزار شد که در این نشست ایرج احمدی مسئول آمادگی جسمانی داوران، نسیم پیله‌ور مسئول آمادگی جسمانی داوران بانوان، بهزاد نوشادی، داود شاهمرادی و ژاله باقرلی حضور داشتند.

در این نشست در خصوص برگزاری اولین تست‌های جامع پزشکی ورزشی و جسمانی داوران بحث و تبادل‌نظر شد. همچنین با توجه به برگزاری تست داوران در لیگ‌های برتر فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی (آقایان و بانوان) مقرر شد داوران در گروه‌های ۲۰ نفره در ۱۰ نوبت از ۲۸ خرداد ماه در مرکز ملی فوتبال حضور یابند تا تست‌های پزشکی، ورزشی و جسمانی را انجام دهند.

تست‌های پزشکی شامل (آزمایش خون، آنتروپمتری، ارتوپدی، اپتومتری، ترکیب بدن، قلبی، عروقی و…) است. همچنین تست‌های میدانی و جسمانی نیز شامل (انعطاف‌پذیری، هماهنگی عصب و عضله، تعادلی، ظرفیت هوازی و بی‌هوازی و…)  است.

در پایان این نشست، اصفهانیان ضمن ابراز امیدواری از برگزاری تست‌های پزشکی و ورزشی اعلام کرد: انجام این تست‌ها کمک شایانی به داوران کل کشور خواهد کرد. همچنین داوران با در دست داشتن اطلاعات بدن خود می‌‌توانند تمرینات خود را علمی‌تر کنند تا از توان بدنی بالا و سلامت لازم برخوردار باشند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)