پرسپولیس نیوز : ملی پوشان و کادرفنی تیم ملی با حضور در سالن اجتماعات باشگاه ایرانیان شادی جشن سال نوی شان را با هموطنان حاضر در باشگاه تقسیم کردند.

دعای سال نو ، فال حافظ و تبریک و دیده بوسی ، این مراسم جشن عید بچه های تیم ملی بود. در پایان مراسم بازار عکس یادگاری با ملی پوشان داغ بود و اکثر ایرانی های حاضر در سالن اجتماعات باشگاه ضمن تبریک سال نو به آنها و گرفتن عکس، برای آنها آرزوی موفقیت کردند.

 

ملی پوشان 30 دقیقه مانده به زمان تحویل سال 1392، به سالن اجتماعات باشگاه ایرانیان آمدند و کلیه کاروان اعزامی از ایران برای شرکت در اردوی امارات در محل حضور یافته و با يکدیگر و دیگر ایرانیان حاضر در این باشگاه، آیین تحویل سال نو شمسی را برگزار کردند.
در این مراسم که مورد استقبال ایرانیان حاضر قرار گرفته بود، ملی پوشان پس از استقرار در محلی که از پیش برایشان در نظر گرفته شده بود، حضور یافتند و ضمن قرائت دعای تحویل سال نو، عکسی به یادگار در کنار سفره هفت سین ایرانی که برایشان تدارک ديده شده بود گرفتند و پس از تبریک سال نو به يکدیگر و حضوری کوتاه در کنار سایر ایرانیان، به اتاقهای خود برای استراحت رفتند. 
در پایان مراسم بازار عکس یادگاری با ملی پوشان داغ بود و اکثر ایرانی های حاضر در سالن اجتماعات باشگاه ضمن تبریک سال نو به آنها و گرفتن عکس، برای آنها آرزوی موفقيت کردند.
لازم به ذکر است، صبح امروز ملی پوشان در دو گروه و به مدت یک ساعت و در سالن بدنسازی باشگاه ایرانیان تمرین کوتاهی کردند. همچنین رضا قوچان نژاد نیز بامداد امروز به اردوی تیم ملی اضافه شد و با آمدن اشکان دژاگه ( بامداد امشب ) کاروان اعزامی ایران کامل خواهد شد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)