تیم فوتبال سپاهان در جریان بازی مقابل پرسپولیس باز هم از داوری ضربه خورد و عدم اخراج بازیکن حریف فرصت را برای به ثمر رسیدن گل دوم پرسپولیس فراهم کرد.

به نقل از پایگاه خبری باشگاه سپاهان، طلایی‌ پوشان فوتبال اصفهان با وجود غیبت چند بازیکن اصلی و باتجربه خودشان مثل عزت‌الله پورقاز، جلال‌الدین علی محمدی و رسول نویدکیا نمایش امیدوارانه‌ای در مقابل تیم صدرنشین لیگ داشتند و هرچند که در پایان نتیجه مورد نظر هواداران پرشور سپاهان رقم نخورد اما امید می‌رود که تیم سپاهان در بازی‌های باقیمانده تا پایان لیگ تحت هدایت منصور ابراهیم‌زاده به جایگاهی بهتر در جدول رده‌بندی دست پیدا کند.
جدا از مباحث فنی این بازی که توسط سرمربیان هر دو تیم در پایان بازی به آن پرداخته شد بنا بر اظهار نظر صریح اکثر کارشناسان داوری تیم سپاهان باز هم در درون زمین مورد ظلم قرار گرفت و این‌بار داور بازی با چشم پوشی از اخراج فرشاد احمدزاده بازیکن تیم پرسپولیس آن هم در اوایل نیمه دوم کاری کرد که عدالت در درون زمین اجرا نشود. در حالی‌که در نیمه اول سعید آقایی به خاطر یک خطای ساده کارت زرد دریافت کرد فرشاد احمدزاده با وجود انجام خطای شدید که مستقیما مچ پای بازیکن سپاهان را هدف قرار داد فقط با یک کارت زرد جریمه شد تا همین بازیکن ۱۳ دقیقه بعد پاس گل دوم تیمش را هم به روی دروازه سپاهان ارسال کند و اشتباهات داوری کاملا به سود پرسپولیس رقم بخورد.

بدون شک اجرای عدالت از جانب محمد حسین زاهدی‌فرد و ۱۰ نفره شدن تیم پرسپولیس جریان بازی را تغییر می‌داد و بازیکنان سپاهان می‌توانستند با استفاده از یک یار بیشتر فرصت‌های خطرناک‌تری بر روی دروازه تیم حریف ایجاد کنند که با عدم اخراج احمدزاده این اتفاق به سود سپاهان رقم نخورد.
تیم فوتبال سپاهان در این ۲۲ هفته گذشته رقابت‌های لیگ برتر همواره به نظر داوران احترام گذاشته و اشتباهات داوری را جزئی از جریان بازی دانسته است اما در هفته‌هایی که حتی جابجایی یک امتیاز هم می‌تواند سرنوشت یک تیم را در پایان لیگ تغییر می‌دهد امید می‌رود تا کمیته داوران با دقت نظر بیشتری نسبت به انتخاب داوران و بررسی عملکرد آنها اقدام کند تا تیم‌هایی که همه تلاش خودشان را در درون زمین انجام می دهند با یک سوت اشتباه و یک کارت جابجا همه زحماتشان بر باد نرود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)