سرپرست باشگاه سپاهان گفت: تیم سپاهان در بازی با استقلال تهران با تمام قوا ظاهر خواهد شد و از هیچ تلاشی برای برد، دریغ نخواهد کرد.

مسعود تابش ، در مورد بازی پیش روی تیم سپاهان اصفهان مقابل استقلال تهران در هفته پایانی لیگ برتر فوتبال و برنامه این تیم برای مقابله با استقلال، اظهار داشت: ما همیشه سعی کردیم برای برد به میدان برویم. فقط این را بگویم که من از تیم‌مان در بازی با استقلال خوزستان راضی نبودم. سپاهان ما این نیست. بازیکنان ما اصلا خوب نبودند و انگار کمی استرس داشتند.

وی در پاسخ به این سوال که، آیا تیم سپاهان مقابل استقلال با تمام قوا ظاهر خواهد شد یا خیر، گفت: من این قول را می‌دهم که تیم سپاهان در بازی با استقلال تهران با تمام قوا ظاهر خواهد شد و از هیچ تلاشی برای برد، دریغ نخواهد کرد. به هر حال ما برای آبروی خودمان هم که شده است باید یک بازی زیبا و با تمام توان را ارائه دهیم.

سرپرست باشگاه سپاهان افزود: ذوب‌آهن تیم همشهری ما است و روی آن تعصب داریم. به همین دلیل تمام تلاش خود را می‌کنیم که استقلال را ببریم و با این کار ذوب‌آهن را نایب قهرمان لیگ برتر کنیم.

تابش در پایان خاطرنشان کرد: مثل اینکه هواداران ذوب‌آهن از زمانی که من آنها را با هواداران خودمان مقایسه کردم دلخور هستند. من از همین جا از هواداران ذوب‌آهن عذرخواهی می‌کنم و می‌گویم که منظور خاصی نداشتم. ذوب‌آهن همیشه برای ما باشگاه محترمی بوده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)