سرمربی تیم پارس جنوبی درباره شرایط تیمش در آستانه بازی مقابل استقلال توضیح داد.

مهدی تارتار در خصوص شرایط تیم پارس جنوبی قبل از بازی با استقلال گفت: شرایط تیم خوب است. محرومی غیر از میثم تیموری نداریم و بقیه بچه ها هستند. امیدواریم مثل بازی دور رفت بتوانیم یک بازی خوب در ورزشگاه آزادی انجام دهیم.

سرمربی پارس جنوبی درباره کادر فنی فعلی استقلال اظهار داشت: من از همان هفته های اول لیگ گفتم که استقلال یکی از مدعیان اصلی قهرمانی خواهد بود و اگر زودتر به خودشان می آمدند، الان شرایط بهتری داشتند. در حال حاضر هم نفرات تیم خیلی تغییر نکرده و کادر فنی عوض شده است. مربیان آلمانی معمولا دیسیپلین خاصی دارند و نظم را به تیم حاکم می کنند ولی به هر حال این همان تیم دور رفت است و ما سعی می کنیم با شناختی که از این تیم داریم، در این یکی دو روزه روی نقاط ضعف استقلال بیشتر کار کنیم و به این تیم صدمه بزنیم. همچنین باید نقاط قوت آنها را پوشش دهیم تا دچار مشکل نشویم.

مهدی تارتار در مورد اینکه برخی بازیکنان تیمش برای اولین بار در ورزشگاه آزادی بازی خواهند کرد، عنوان کرد: ما در دور برگشت به ورزشگاه آزادی می رویم و دور رفت بازی های خیلی سنگینی را در ورزشگاه هایی مثل نقش جهان اصفهان، یادگار امام تبریز، تختی آبادان و جاهای دیگر برگزار کردیم. همیشه برای بازی کردن یک زمین هموار نیاز است نه ورزشگاه. من با بچه ها صحبت کردم و به قول یکی از آنها، برای خرید ملک به تهران نمی رویم که با دیدن ورزشگاه آزادی به مشکل بخوریم. ما می خواهیم بازی کنیم و یک زمین چمن صاف نیاز داریم و فکر می کنیم همه هوادارها برای تیم ما هستند. از همه هواداران و مردم بوشهر می خواهم که به پر شدن ورزشگاه کمک کنند تا بازی جذابی را شاهد باشند.

سرمربی پارس جم و پیشکسوت تیم پرسپولیس در ادامه گفت: از هواداران پرسپولیسی می خواهم که به ورزشگاه بیایند. به هر حال من یک مربی پرسپولیسی هستم که سابقه بازی و مربیگری را در این تیم دارم و دوست دارم که طرفداران پرسپولیس در کنار جمی ها برای تشویق ما بیایند و به آنها قول می دهم که یک بازی آبرومندانه در مقابل استقلال انجام دهیم.

تارتار در خصوص وضعیت محمد طیبی خاطرنشان کرد: این بازیکن به دلیل اتفاقاتی که در ابتدای فصل افتاد، خیلی تمایل دارد که حالا به ما کمک کند و خودش چنین پیشنهادی داده است. ما یک نشست برای بررسی این موضوع خواهیم داشت اما فقط برای اینکه تعداد بازیکنان کمی در آن پست داریم شاید طیبی را جذب کنیم اگر هم نشد، امیدوارم هرجا هست موفق باشد.

او درباره حضور بازیکنان سابق پرسپولیس و استقلال در تیمش و رویارویی آنها با آبی پوشان پایتخت گفت: در حال حاضر ما همه یک نام داریم و آن هم پارس جنوبی جم است. در وهله اول موفقیت این تیم برای ما مهم است اما به هر حال همیشه انگیزه های خاصی برای بازیکنانی که در تیم های سرخابی پایتخت حضور داشته اند وجود دارد و این موضوع به بالا رفتن جذابیت های بازی کمک می کند.

سرمربی پارس پیرامون حواشی اطراف تیمش اذعان داشت: من یک گلایه از بعضی رسانه ها دارم که کلمه بحران را برای تیم ما استفاده می کنند. ما همین امروز در رده دوم جدول هستیم و فکر می کنم در تاریخ لیگ برتر سابقه نداشته هیچ تیمی در اولین سال حضور در لیگ برتر پس از ۲۰ هفته اینجای جدول باشد. بنابراین ما هیچ بحرانی را احساس نمی کنیم. انقدر خوب امتیاز جمع کرده ایم که در چند هفته اخیر با وجود اینکه نتایج خوبی نگرفتیم، هنوز از رده دوم پایین تر نرفته ایم. مهم کیفیت بازی ماست که اگر پایین بیاید و دست و پا بسته باشیم جلوی حریفان، آن زمان می شود گفت دچار بحران شده ایم. در حال حاضر ما نه تنها دچار بحران نیستیم بلکه از فوتبالی که بازی می کنیم لذت می بریم. انشاالله بدشانسی های ما از بازی با استقلال تمام می شود و ما با موفقیت ورزشگاه آزادی را ترک می کنیم.

تارتار در پایان خطاب به هواداران پارس جنوبی گفت: باید از شما تشکر کنم به خصوص هواداران واقعی تیم. از شما می خواهم به ورزشگاه آزادی بیایید. بازی در تهران مقابل استقلال جذابیت های خاصی دارد که شما هم باید از نزدیک ببینید. امیدواریم هواداران زیادی از ما در این بازی حمایت کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)