سرمربی تیم فوتبال پارس‌جنوبی‌جم گفت: در تیم ما نفراتی هستند که بازی آنها به چشم نمی‌آید و من از همه آنها تشکر ویژه می‌کنم.

 پارس‌جنوبی جم با سرمربیگری مهدی تارتار در ابتدای لیگ هفدهم همه را با نتایج خیلی خوب  در کنار ارائه فوتبال زیبا غافلگیر کرده است. این در حالی است که پارسی‌ها برای اولین بار حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کنند و در فصل نقل‌وانتقالات هزینه زیادی متحمل نشده و فقط ۵ خرید لیگ برتری داشتند. مهدی تارتار که حالا دیگر مربی کم تجربه‌ای به حساب نمی‌آید در مورد مسائل مختلف پیرامون تیمش به سوالات تسنیم پاسخ داد.

تیم شما مقابل سپاهان فوتبالی ارائه داد که قابل تحسین بود.
واقعا همین طور است و من به شخصه بعد از بازی با سپاهان به آینده تیمم بیش از قبل امیدوار شدم. سپاهان تیم کوچکی نیست و ما بازی‌های قبل این تیم مقابل سایپا و پدیده را آنالیز کرده و به خوبی از قدرت و کیفیت بالای تیمی آنها با خبر بودیم. بازی روز گذشته ما کاملا پایاپای بود و توانستیم حتی زمانی که سپاهان ۱۱ نفره بود موقعیت‌های زیادی را روی دروازه حریف خلق کنیم. جا دارد در اینجا از انگیزه و تلاش زیاد شاگردانم تشکر کنم چرا که آنها واقعا بهترین عملکرد را داشتند.

تیم شما هر چقدر که در حمله خوب است در دفاع تیمی هم خوب عمل می‌کند، این نشان می‌دهد روی این تیم کار کرده‌اید.
در هر بازی با برنامه مشخصی به میدان می‌رویم و بر اساس تاکتیک و قدرت حریف تاکتیک خود را مشخص می‌کنیم. لازم می‌دانم در اینجا اشاره‌ای کنم به عناصر دفاعی تیمم که بازی آنها به چشم نمی‌آید اما در عین حال بسیار موثر ظاهر می‌شوند. حسین پورامینی هافبک دفاعی‌مان که واقعا عملکرد خیلی خوبی داشته است. مجتبی لطفی، حامد نورمحمدی، فرشاد محمدی، میثم تیموری، میثم نقی‌زاده و فرشاد سالاروند که همگی در کنار عناصر تهاجمی ما که بازی‌شان بیشتر به چشم می‌آید از بهترین‌های ما در بازی‌های انجام شده هستند. خودم هافبک دفاعی بودم و خوب می‌دانم بازیکن در این پست بازی‌اش کم به چشم می‌آید اما در عمل بسیار زحمت کشیده و تاثیرگذار است.

کرانچار در مصاحبه بعد از مسابقه در عین حال هم از تیم پارس‌جنوبی‌جم تعریف و تمجید کرد و هم اینکه اعتقاد داشت تیم شما دنبال ضد حملات بود. نظر شما چیست؟
حرف‌ها کرانچار را شنیدم. نوع بازی ما همان طور که اشاره کردم در هر بازی متفاوت است. با توجه به شناختی که از حریف داشتیم و با توجه به ابزارمان روی فضای پشت دفاع سپاهان برنامه‌ریزی کردیم. سپاهان وقتی جلو می‌کشد فضای خوبی در پشت مدافعان این تیم ایجاد می‌شود و این موضوع از دید ما پنهان نماند و توانستیم چند موقعیت خوب روی دروازه حریف‌مان خلق کنیم. ضمن اینکه کرانچار از تیم ما تعریف و تمجیداتی داشت که جا دارد از او تشکر کنم.

هفته گذشته کریم باقری در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم از تیم شما تعریف کرد و گفت باید به مهدی تارتار تبریک بگوییم که چنین تیم خوبی را ساخته است.
از آقا کریم خیلی ممنون هستم که چنین اظهار نظری داشته و اعتقادم این است که امثال باقری‌ها در فوتبال ما تکرار نشدنی هستند. همین جا به هواداران دوست داشتنی پرسپولیس اعلام می‌کنم که قدر آقا کریم را بیشتر بدانند چرا اگر او در پرسپولیس نبود هیچ وقت تا این حد بین بازیکنان این تیم رفاقت و یکدلی نبود.

فکر کنید ضعف تیم‌تان بیشتر در چه پست‌‌هایی است و آیا تا پایان فصل نقل‌وانتقالات دنبال جذب بازیکن خواهید بود؟
مسلما ما ضعف‌هایی داریم و هنوز خیلی مانده تا تیمی کامل شویم. اولین فصل حضورمان در لیگ برتر را تجربه می‌کنیم  در فصل نقل‌وانتقالات هم فقط ۵ بازیکن لیگ برتری از ۷ سهمیه‌ای که داشتیم جذب کردیم. با توجه به شرایط آب‌وهوایی که در شهرمان وجود دارد تعدادی از بازیکنان پیشنهاد حضور در تیم پارس جنوبی را رد کردند اما آنها مطمئن باشند که بابت این موضوع تاسف خواهند خورد. آنها باید با افتخار پیراهن تیم پارس جنوبی را بر تن می‌کردند و شاید هم تا الان پشیمان شده‌اند. در هر صورت ما  به دنبال این هستیم که در یکی دو پست خرید‌هایی تا پایان فصل نقل و انتقالات داشته باشیم.

چه تیم‌هایی را تا اینجای لیگ بهتر از همه دیدید و فکر می‌کنید مدعی اول قهرمانی هستند؟
با تمام احترامی که برای تیم‌های لیگ برتری قائلم پرسپولیس و استقلال را مدعی اول قهرمانی و با توجه به علاقه قلبی‌ام تیم برانکو را شایسته‌تر می‌دانم.

در مورد هواداران خونگرم جم صحبت کنید و اینکه آنها در اصفهان هم تیم شما را تنها نگذاشتند.
بله واقعا آنها بسیار با معرفت و دوست داشتنی هستند. حضور هواداران در اصفهان خیلی برای ما ارزشمند و روحیه بخش بود و جا دارد از آنها تقدیر کنم.

نتایج کسب شده در این سه بازی توسط تیم شما باعث نمی‌شود توقعات‌ مردم جم از تیم پارس جنوبی بالا برود؟
بارها در مصاحبه‌های خود تاکید کرده‌ام که رقابت در لیگ برتر بسیار نزدیک و سخت است و همه  باید تلاش کنیم تا کیفیت‌مان را بالاتر ببریم. با توجه به اینکه فصل اول حضورمان در لیگ برتر است حتی مقام چهاردهمی هم می‌تواند برای ما ارزشمند باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)