سرمربی پارس جنوبی جم می‌گوید به علت مشکلاتی که وجود داشته نتوانسته است تیمش تمرین مناسبی برای مقابله با پیکان داشته باشد.

مهدی تارتار، سرمربی پارس جنوبی جم در نشست خبری قبل بازی تیمش مقابل پیکان در هفته بیست و هفتم لیگ برتر اظهار کرد: یک بازی سختی در پیش داریم. با پیکانی بازی داریم که توانسته تراکتور را در خانه‌اش شکست دهد. ما هم تا امروز که با شما صحبت می‌کنم، به خاطر مشکلاتی که بوده است، نتوانستیم هیچ تمرینی برگزار کنیم ولی نفراتی برای این بازی انتخاب می‌کنیم، نفراتی هستند که بازیکنان با غیرت و با شعوری هستند و شاید هم تمرینات شخصی خود را انجام داده باشند. با تمام وجود بازی می‌کنیم و امیدواریم که جایگاهی را که الان در جدول برگزار می‌کنیم حفظ کنیم.

او ادامه داد: جا دارد به مردم بوشهر تبریک بگویم به خاطر صعود تیم شاهین بوشهر به لیگ برتر و از این بابت خوشحال هستیم و الان نمایندگان ما در بوشهر دو تا شده است و مشکلات هم دو برابر. امیدوارم مسئولان به فکر هر دو تیم باشند. من که بازی شاهین را از نزدیک دیدم، مسؤولان هم در آن‌جا حضور داشتند. در پایان بازی به آن‌ها گلایه کردم و گفتم که انتظار دارم از تیم ما هم حمایت کنید. استاندار بوشهر قول مساعد داد و امیدوارم هر دو تیم در لیگ برتر موفق باشند.

تارتار افزود: آقای رضائیان دارند تلاش می‌کنند مبلغی را جور کنند و به بازیکنان بدهد. البته اگر این مبلغ هم جور نشود ما باید تا پایان فصل با تمام وجود به تلاش خود ادامه دهیم. یک سری قوانین هست و ما می‌توانیم از آن طریق به خواسته‌مان برسیم ولی اگر این روش که نخواهیم تمرین کنیم، واقعاً منسوخ شده است و اعلام می‌کنم با بازیکنانی که می‌خواهند تمرین را کنسل کنند برخورد می‌کنم و عذر بعضی بازیکنان را می‌خواهم. چون به جای اینکه در بازی از مهارت‌شان استفاده کنند، در جلسات از زبان‌شان استفاده می‌کنند. هر بازیکنی بخواهد کوتاهی کند، من برخورد می‌کنم چون بحث سلامت لیگ است. برای من مهم است که بازی‌ها برابر تیم‌های پرسپولیس و تراکتورسازی را با تمام وجود و با شرافت بازی کنیم که حق به حق‌دار برسد.

وی گفت: یک سری از بازیکنان در فهرست سال بعد ما قرار نخواهد گرفت و تعدادی را هم در اختیار باشگاه می‌گذاریم که آن‌ها تصمیم می‌گیرند؛ این افراد در کارهای تیمی من جایی ندارد. ما در یک سری پست‌ها نیاز و خلأ داریم و در یک سری از پست‌ها نیازی احساس نمی‌شود. آن‌هایی را که نیاز داریم جریمه مالی می‌کنیم و آن‌هایی را که نیاز نداریم را در اختیار باشگاه قرار می‌دهیم. ما از هفته گذشته تا الان یک جلسه تمرین نداشتیم و این اصلاً درست نیست. تمرین نکردن در قانون فوتبال ما نیست و سازمان لیگ هم گفته با این حرکات برخورد شود و به کمیته اخلاق معرفی شوند اما ما سعی می‌کنیم تیم را خودمان جمع کنیم.

سرمربی پارس جنوبی جم در پایان گفت: ما چند روزی صبوری کردیم اما احساس کردم بازیکنان از آن چیزی که باید باشد جلوتر رفته‌اند. این لغو تمرین اصلاً مورد تأیید من نبود و لازم بود که برخورد لازم انجام شود تا در پایان فصل چنین مسائلی را شاهد نباشیم. قانون می‌گوید شما باید بازی‌های خود را انجام دهید و از طریق کمیته انضباطی پیگیر حقوق خود باشید. ما چهار بازی حساس برای جایگاه‌مان در جدول داریم و تصمیم گرفتیم بازیکنانی را که انرژی‌شان صرف حرف زدن می‌کنند با خودمان همراه نکنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)