پرسپولیس نیوز : محمود خوردبین، روز پنجشنبه در مراسمی از سوی فدراسیون تاریخ و آمار فوتبال ایران به جهت ۵۰ سال حضور وفادارانه در پرسپولیس، مورد تجلیل قرار گرفت.

روز پنجشنبه در مراسمی که به ابتکار فدراسیون تاریخ و آمار فوتبال ایران انجام شد، تعدادی از پیشکسوتان فوتبال ایران مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند. در این برنامه نزدیک به ۲۲۰ تن از پیشکسوتان فوتبال ایران حضور پیدا کردند.

محمود خوردبین به عنوان سمبل وفاداری که با ۵۰ سال حضور به عنوان بازیکن، مربی، سرپرست و عضو هیات مدیره در پرسپولیس رقم خورد، در این برنامه مورد تجلیل قرار گرفت و اعلام شد این رکورد وی در عرصه بین‌المللی هم به ثبت رسیده است. حد نصاب حضور او از اصلی‌ترین دلایل برگزاری این برنامه بود.

دکتر محمد زادمهر به عنوان چهره برگزیده علم و دانش در میان پیشکسوتان فوتبال، حمید استیلی به عنوان زننده معتبرترین گل ملی به جهت گلی که در جام جهانی برابر آمریکا به ثمر رساند، حسن روشن زننده گل در المپیک و جام جهانی و تعدادی دیگر از پیشکسوتان نیز در این برنامه مورد تقدیر قرار گرفتند.

در این برنامه، حسین خبیری و محمد امام‌وردی به نمایندگی از باشگاه پرسپولیس حضور پیدا کردند و تابلو فرشی را به محمود خوردبین، هدیه کردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)