پرسپولیس نیوز: هافبک مصدوم تیم ملی فوتبال کشورمان با حضور در تمرین امروز این تیم به صورت اختصاصی کار کرد.

چهارمین روز از تمرینات تیم ملی فوتبال ایران در دور جدید آماده‌سازی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه از ساعت ۱۰ صبح امروز (سه‌شنبه) در زمین پژوهشگاه نفت برگزار شد.

* اتوبوس تیم ملی از ساعت ۹:۴۵ وارد مجموعه شد و علی قلی‌زاده، مهدی ترابی و محمدرضا خانزاده، سه ملی‌پوش حاضر در تمرینات از ساعت ۱۰ زیر نظر مربیان تیم ملی تمرینات خود را آغاز کردند.

* علی کریمی، هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان هم که در دو روز گذشته از ناحیه کمر دچار مصدومیت شده بود، امروز در تمرین تیم ملی حاضر شد و زیرنظر پزشک و فیزیوتراپ تیم به صورت اختصاصی تمرین کرد.

* بازیکنان ابتدا زیرنظر میکو، مربی بدنساز به کارهای کششی و نرمشی و دویدن دور زمین پرداختند و در ادامه کارهای استقامتی، عبور از موانع، پاسکاری و کارهای تاکتیکی محور تمرینات بود.

* تنوع تمرینات تیم ملی امروز هم از سوی مربیان تیم ملی جالب بود و بازیکنان در قالب‌ها و شکل‌های جدیدی به تمرین پرداختند. طراحی تمرینات و مرور کارهای تاکتیکی به‌عهده دکتر دیه‌گو بود و ملی‌پوشان دستورات او را در زمین اجرا می‌کردند.

* کارلوس کی‌روش نظاره‌گر تمرینات بود و از کنار زمین مدام عملکرد شاگردانش را زیرنظر داشت. در حاشیه تمرین هم از بازیکنان خواست که با سرعت و دقت بالایی به تمرین بپردازند.

* علی کریمی در حاشیه تمرین تیم ملی در مورد شکست تیم پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الجزیره با پزشک تیم ملی صحبت می‌کرد.

* تمرینات تیم ملی بعد ازظهر امروز در مرکز ملی فوتبال و در مجموعه پِک دنبال خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)