باشگاه خونه به خونه پس از دیدار با استقلال بیانیه‌ای صادر کرد.

اشگاه خونه به خونه بابل پس از بازی با استقلال در فینال جام حذفی که با برتری یک بر صفر آبی پوشان تهرانی خاتمه یافت بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

بازی قدرتمندانه و بسیار زیبای شیرمردان تیم خونه به خونه مقابل قدرتمندترین تیم حال حاضر فوتبال کشور و نماینده شایسته ایران در لیگ قهرمانان آسیا یکبار دیگر حقانیت خونه به خونه را ثابت نمود.

این بازی درخشان در حالی توسط بازیکنان توانمند و غیور خونه به خونه رقم خورد که به دلیل غیبت ۱۰ بازیکن مان، با تیم دوم مقابل استقلال به میدان رفتیم و اتفاقات غیرفوتبالی و مشمئزکننده هفته پایانی لیگ دسته اول نیز سبب گردید بدون آماگی روحی و روانی مقابل نماینده فوتبال پایتخت قرار بگیریم ولی تک تک بازیکنان تیم با ارائه توانمندی های خاص خود نشان دادند باعث افتخار و سربلندی فوتبال مازندران و بابل هستند و لیاقت حضور در لیگ برتر را دارند.

جا دارد از دراگان اسکوچیچ، اعضای کادر فنی و بازیکنان و عوامل تیم که با عملکرد بسیار خوب خود در این دیدار حقانیت این تیم خوب و یکدست را به اثبات رساندند نهایت تشکر و قدردانی را داشته باشیم.

از آن دسته از هواداران متعصب خونه به خونه که رنج سفر طولانی و طاقت فرسای بابل به خرمشهر را به جان خریدند نیز قدردانی می کنیم و به غیرت شان درود می فرستیم. از تمام هواداران متعصب تیم می خواهیم بابت ارائه فوتبال زیبا و پاکی که بازیکنان این تیم در طول فصل ارائه دادند سرشان را بالا بگیرند.

همچنین جا دارد از هواداران پرسپولیسی و هواداران پرشور نفت آبادان و خرمشهری های دوست داشتنی و خوزستانی های خونگرم که در کنار هواداران بابلی به حمایت از تیم خونه به خونه پرداختند کمال تشکر را داشته باشیم.

امروز تیم خونه به خونه مازندران به فوتبال ایران نشان داد حق این تیم حضور در لیگ برتر فوتبال کشور است. معتقدیم این حق گرفتنی است و با توجه به اتفاقاتی که در هفته پایانی لیگ یک رخ داد شدیداً پیگیر احقاق حق خود هستیم و از فدراسیون فوتبال ایران و مسئولان ذیربط انتظار داریم بر اساس مدارک و مستنداتی که در اختیار داریم نگذارند زحمات بی شمار یک فصل مجموعه خونه به خونه، سرمربی و اعضای کادر فنی و بازیکنان و همچنین هواداران پرشمار این تیم ضایع شود و تلاش تیم ها برای ارائه فوتبال پاک زیر سوال برود.

در پایان از تمام رسانه های پاک و خبرنگاران خیراندیش که در طول فصل یاور تیم خونه به خونه بودند، نهایت قدردانی را داریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)