پرسپولیس نیوز : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، با صدور پیامی از پیشکسوتان پرسپولیس به دلیل حمایت‌هایی که از سرخپوشان و باشگاه دارند تشکر و قدردانی کرد.

در این پیام آمده است:

یکی از دشواری‌های شیرین کار در پرسپولیس این است که در کنار ده‌ها میلیون هوادار، نگاه‌های نافذ و امیدوار بسیاری از چهره‌های فاخر و نامدار فوتبال ایران به آن و نتایجی که کسب می‌شود دوخته شده است.

پیشکسوتان پرسپولیس که تعصب عمیق آنها بر کسی پوشیده نیست، شایسته‌اند که از بازی‌های تیم محبوبشان لذت ببرند و این بی‌تردید بدون حمایت‌های خود آنها میسر نخواهد بود. این حمایت‌ها از باشگاه و تیم را همواره احساس کرده‌ایم و وظیفه خود می‌دانیم تقدیر و سپاس خود را اعلام کنیم.

در این میان حرکت ستودنی که روز یک‌شنبه از سوی تعدادی از افتخارسازان تاریخ پرسپولیس در دهه‌های مختلف در ورزشگاه شهید کاظمی صورت گرفت، نمادی از این همراهی و مودت نسل قدیم با نسل جدیدی است که تلاش می‌کند میراث‌دار شایسته‌ای باشد و پرچم پرسپولیس را برافراشته نگه دارد.

در بخش دیگری از این پیام آمده است؛

اقدام جمعی از پیشکسوتان عزیز با حضور در محل تمرین بیانگر بزرگواری و طبع بلند جامعه پیشکسوتان پرسپولیس است که پیش از این با حمایت‌ها در محافل گوناگون، رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی نمود داشته است و ادامه آن تعیین کننده بوده است. این فضا نشان می‌دهد پرسپولیس خانواده متحد است.

تیم‌های فوتبال در بالاترین سطوح نیز در معرض فراز و نشیب‌ها قرار دارند و حمایت پیشکسوتان و هواداران در روزهای سخت و بحرانی که تیم و باشگاه آماج حاشیه‌ها و انتقادها قرار می‌گیرد نقش مهمی در ایجاد انرژی و انگیزه دارد.

بار دیگر ضمن ابلاغ سپاس و قدردانی خود به پیشکسوتان، بابت زحماتی که برای پرسپولیس کشیده‌اند، درخواست می‌کنیم در همه حال پرسپولیس را از حمایت و یاری خود بهره‌مند سازند.

به امید و یاری خدا با بهره‌مندی از این حمایت‌ها بتوانیم با غلبه بر تمام موانع طبیعی و غیر طبیعی، بار دیگر خوشحالی ایشان را رقم بزنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)