پرسپولیس نیوز : باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس، به مناسبت برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا در بیانیه‌ای از هواداران، عوامل تیم و تمام نهادها و ارگان‌ها و دست‌اندرکاران، تشکر و قدردانی کرد.

در این بیانیه آمده است: روزهای سخت و پرکاری را پشت سر گذاشتیم و البته کار سختی که به خاطر وجود هواداران حلاوت خاصی می‌یابد، هیچگاه پایان نخواهد داشت.

زندگی، شور و اشتیاق برای این خانواده بزرگ جریان خواهد داشت و در ادامه روند رو به رشدی که پله به پله آن را طی کرده‌ایم، امیدواریم با ادامه این مسیر در فصل آینده لیگ قهرمانان، قهرمانی را نشانه بگیریم.

در چنین شرایطی باشگاه پرسپولیس وظیفه خود می‌داند که قدردانی و سپاس خود را از تمام عوامل دخیل در این موفقیت بزرگ برای کشورمان و فوتبال ایران اعلام دارد.

قبل از هر چیز باید سپاس و تشکر خود را بار دیگر نسبت به میلیون‌ها هوادار پرسپولیس اعلام کنیم. هر چند مایه افتخار و خوشحالی است که برای این مقطع خاص تقریبا تمام مردم ایران در حلقه حامیان و دوستداران نماینده کشورمان بودند. به طور قطع بسیاری از آنها، دیگر از دایره هواداران پرسپولیس خارج نخواهند شد و از همین جا ورود آنها به خانواده بزرگ پرسپولیس و پرطرفدارترین تیم قاره آسیا را تبریک می‌گوییم.

باشگاه و تیم فوتبال پرسپولیس در مواجهه با مشکلات گوناگون و گاه عظیم خود، پیروز و سربلند از میادین و مهلکه‌ها خارج نمی‌شد اگر حمایت سر سختانه و هوشمندانه هواداران نبود.

افتخار فوتبال ایران، مسیری سخت و دشوار را برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا طی کرد. انبوهی از بدهی‌ها که هر بار به شکلی مساله ساز شده و باید با تدابیر گوناگون از سر راه تیم و باشگاه برداشته می‌شدند. بارها با خطر تعلیق و کسر امتیاز روبرو بودیم. از همان فصل قبل که باید قهرمانی را تکرار می‌کردیم و بار دیگر به آسیا می‌رسیدیم.

باید برابر وقوع محرومیت‌های مضاعف می‌ایستادیم و برای اینکه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را از دست ندهیم، با وجود تنگناهای مالی و بدهی‌ها در اخذ مجوز حرفه‌ای‌گری می‌کوشیدیم و حتما پیروز می‌شدیم. از سوی دیگر با بسته بودن پنجره نقل و انتقالات در دو مرحله روبرو بوده‌ایم که مواجهه با آن برای هر باشگاه، تیم و مربی، کابوسی بزرگ است. در همین شرایط ۵۰ تا ۶۰ درصد از بازیکنان ترکیب اصلی از دست رفتند. اینها همگی بخشی از مشکلاتی بودند که پرسپولیس از آنها گذر کرد تا به فینال آسیا برسد.

کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس در چنین شرایطی، بیش از یک حماسه را خلق کردند و نام خود را پر آوازه در تاریخ فوتبال ایران به ثبت رساندند.

این حضور با شکوه در آینده‌های دور نیز در میان تمام فینال‌ها و حتی قهرمانی‌ها خواهد درخشید و روایت آن، خون را در رگ‌های نسل‌های آینده، به جریان خواهد انداخت.

هیچکس نمی‌تواند به این پرسپولیس و به این هواداران افتخار نکند. پرسپولیس و هواداری که بار دیگر افتخار و رکوردی را به نام خود ثبت کرد. پیش از این عنوان پرتماشاگرترین تیم آسیا را به عنوان یک رکورد به نام خود ثبت کردیم و حالا رقم زننده پرتماشاگرترین فینال لیگ قهرمانان آسیا هستیم. به راستی که نام پرسپولیس با ثبت و خلق رکوردها، حماسه‌ها و افتخارها عجین است.

همچنین به آن صحنه‌های شورانگیز و احساس برانگیز پس از سوت پایان بازی افتخار می‌کنیم. صحنه‌هایی که از شب گذشته تا اکنون با سیل پیام‌های تلفنی و مجازی اشک شوق را از این همه محبت و وفا و صفا، بر چشمان ما جاری کرده است. این احساس غرور و خرسندی هواداران و ملت شریف ایران بیش از هر پاداش و جایزه و جامی، دل‌های ما را آرامش می‌بخشد.

باشگاه پرسپولیس همچنین وظیفه خود می‌داند از تمام آنهایی که در این مدت با عرق ایرانی و مسوولیت شناسی خود، یار و یاور نماینده فوتبال ایران بوده‌اند و با برگزاری این فینال با شکوه، اعتبار تازه‌ای را برای فوتبال ایران به ارمغان آوردند و امنیت و توان تدارکاتی فوتبال یاران را نیز به رخ کشیدند، قدردانی و تشکر نماید.

در این راستا از وزارت ورزش و جوانان، به ویژه شخص آقای وزیر، شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، اصحاب رسانه، حامیان مالی و طرف تجاری باشگاه، شورای تأمین استان، فدراسیون فوتبال و مهدی تاج، ریاست فدراسیون، سازمان لیگ، نیروی انتظامی، مجموعه ورزشی آزادی و همه آنهایی که در این مسیر همراه شدند و بدون آنها رقم خوردن این حماسه و آن بازی بزرگ میسر نبود، تقدیر و تشکر ویژه‌ای داریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)