پرسپولیس نیوز: باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با صدور اطلاعیه‌ای، از هواداران پرسپولیس به جهت حمایت‌های همه جانبه‌ای که از باشگاه و تیم خود داشتند و روز شنبه در ورزشگاه آزادی با زیبایی و شکوه مثال‌زدنی، خودنمایی کرد تا ادامه صدرنشینی و پیروزی دربی از نتایج آن باشد، تقدیر و تشکر کرد.

در متن این پیام آمده است؛

 به یاری خداوند متعال، تیم فوتبال پرسپولیس شرایط آرمانی خود را با وجود تمام تنگناهایی که برای آن پیش آمد به دست آورده است.

آن چه این توفیق را ارزشمندتر می‌سازد این حقیقت است که همه عوامل با اتحاد، همدلی، اعتماد و انسجامی که ایجاد کردند باعث رقم خوردن آن شدند. رمز موفقیت پرسپولیس در سال‌های اخیر غیر از این نبوده است و هنگامی که از همه عوامل سخن می‌گوییم، هواداران بخش تعیین کننده از آن هستند.

بسیاری از آنها که ادامه موفقیت‌های پرسپولیس را برنمی‌تابند و هر ابزار غیر متعارفی را علیه آن به کار می‌گیرند این حقیقت را دریافته‌اند و بارها شاهد بوده‌ایم که به اشکال و بهانه‌های مختلف آن را نشانه گرفته‌اند. هر مساله و مشکلی را چه کوچک و چه بزرگ، حتی مواردی که در کنترل باشگاه و تیم نبوده است را دستاویزی برای ایجاد تردید و بدبینی و اختلال در روابط بین هواداران با باشگاه، مدیریت، تیم، بازیکنان و حتی برانکو ایوانکوویچ کرده‌اند. متاسفانه در بعضی موارد این قبیل امور با نام پرسپولیس و حمایت از آن نیز انجام می‌شود.

حتی از اشتباهات سهوی داوران نیز برای ایجاد مشکل بین هواداران با تیم و باشگاه بهره برده‌اند.

 آنها خوب می‌دانند هر زمان که در این مسیر موفق شوند کار پرسپولیس و هوادارانش را یکسره کرده‌اند. آنها می‌دانند فراز و نشیب در فوتبال اجتناب ناپذیر است ولی اگر این انسجام را در جریان یکی از این فرودها بر هم بزنند، فراز دوباره دشوار خواهد شد. تردیدی نیست که در آینده نیز با آزمون‌ها و اقدام های دیگر روبرو می‌شویم اما هواداران پرسپولیس هوشیاری خود را ثابت کرده‌اند که پرسپولیس امروز در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد و با تمام فشارها برای قهرمانی و در واقع برای هوادارانش می‌جنگد.

سرخپوشان با تکیه بر همین حمایت‌ها عزم خود را برای لیگ برتر، لیگ قهرمانان و جام حذفی جزم کرده‌اند و چه کسی نمی‌داند که اگر مقهور اشتباهات سهوی داوری نشده بودیم اکنون در آسیا هم در صدر جدول گروه خود قرار داشتیم.

باشگاه پرسپولیس همواره قدردانی و سپاس خود را نسبت به هواداران اعلام داشته است و حضور پرشور شما سرمایه‌های واقعی پرسپولیس برای دربی و تشویق‌هایتان فقط بهانه‌ای است برای این که سپاس دوباره خود را با خضوع نسبت به هواداران و تماشاگران که به شکل‌های گوناگون از سکوها و شبکه‌های اجتماعی گرفته تا در رسانه‌های محترم حضور و ظهور دارد، اعلام داریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)