پرسپولیس نیوز : تمرین صبح امروز (جمعه) تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد.

تمرین تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الدحیل قطر امروز (جمعه) از ساعت ۱۰ صبح در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد.

* بازیکنان ابتدا زیرنظر برانکو و مربیان پرسپولیس به ۳ گروه تقسیم شدند و به تمرین آقا وسط پرداختند.

* سرخپوشان در اکثرا دقایق تمرین با شادابی و نشاط خاصی به تمرین پرداختند در ادامه تمرینات تاکتیکی همراه با تمرین گلزنی و سانتر از جناحین را در دستور کار قرار دادند.

* محمد انصاری مدافع تیم پرسپولیس پس از حضور خبرنگاران در محل تمرین با حالت خنده و شوخی به آنها گفت «جمعه هم خواب ندارید!»

* کری زیادی بین بازیکنان پرسپولیس دیده می‌شد و در این بین شجاع خلیل‌زاده و سیامک نعمتی بیشتر از سایرین باهم سر تصاحب توپ جنگ داشتند.

* سیدجلال حسینی و حسین ماهینی دو بازیکن پرسپولیس پس از مصدومیت در دیدار مقابل نساجی امروز زیر نظر پزشک تحت مداوا قرار گرفتند.

* بشار رسن هافبک سرخپوشان که در دیدار تیم ملی عراق مقابل کویت از ناحیه مچ پا مصدوم شد، پس از حضور در تمرین زیرنظر پزشک و مربی بدنساز به تمرینات اختصاصی پرداخت اما حضور این بازیکن در مقابل الدحیل هنوز مشخص نیست.

* محسن ربیع‌خواه دیگر بازیکن مصدوم پرسپولیس به همراه رسن به تمرین اختصاصی پرداخت.

* در اواسط تمرین حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر شد.

* کمتر از ۲۰ هوادار امروز از نزدیک نظاره‌گر تمرین پرسپولیس بودند.

* گرشاسبی پس از پایان تمرین جلسه‌ای را با کادرفنی و بازیکنان برگزار کرد.

* تمرینات تیم پرسپولیس از فردا تا دیدار مقابل الدحیل قطر پشت درهای بسته برگزار خواهد شد.

دیدار برگشت تیم فوتبال پرسپولیس مقابل الدحیل قطر از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ساعت ۱۸:۳۰ روز دوشنبه (۲۶ شهریور) در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)