پرسپولیس نیوز: تمرینات تیم فوتبال السد قطر در حالی پیگیری شد که سرمربی این تیم به بازیکنانش اعلام کرد هیچ بازیکنی حق اشتباه مقابل پرسپولیس را ندارد.

آخرین تمرین بازیکنان تیم فوتبال السد قطر پیش از مسابقه با پرسپولیس ایران، امشب (دوشنبه) در ورزشگاه محل برگزاری مسابقه برگزار می‌شود، با این وجود شاگردان فریرا یکشنبه شب مهمترین تمرین خود را پشت سر گذاشتند.

پیش از این اعلام شده بود که مربی پرتغالی روی تمرین شامگاه یکشنبه برنامه‌ریزی ویژه‌ای داشته و اصلی‌ترین برنامه‌های تاکتیکی خودش را در فاصله ۴۸ ساعت تا آغاز مسابقه مرور خواهد کرد.

این تمرین از ساعت ۱۸ به وقت محلی در زمین اصلی ورزشگاه جاسم بن حمد آغاز شد. فریرا پیش از آغاز تمرین دقایقی با اعضای تیم گفت‌و‌گو کرد و برنامه های مورد نظر خودش را تشریح کرد. گفته می‌شود برنامه‌های تاکتیکی مربی پرتغالی براساس مشاهده فیلم بازی‌های اخیر پرسپولیس تنظیم شده است. فریرا در این تمرین بر ضرورت استفاده مناسب از فرصت‌ها همچنین هدف گرفتن نقاط کور دروازه تاکید داشت.

سعد الدوسری، مشعل برشم وجهاد محمد هر ۳ دروازه بان السد با آمادگی مناسب در این تمرین حضور یافتند.

سرمربی تیم فوتبال السد قطر همچنین به بازیکنانش اعلام کرد که در این مسابقه هیچ‌کس حق اشتباه ندارد چرا که هر اشتباهی می‌تواند موجب از دست رفتن نتیجه مناسب در بازی رفت باشد و شرایط مسابقه برگشت در تهران قابل پیش بینی نخواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)