مرجع خبری پرسپولیس : تمرین نوبت بعدازظهر امروز (چهارشنبه) پرسپولیس از ساعت 18:10 به وقت محلی در زمین شماره دو زیر نظر کادر فنی برگزار شد.

 

بازیکنان پس از صحبت های حمید استیلی با لباس های قرمز با شیث رضایی به دویدن دور زمین و انجام حرکات کششی و نرمشی پرداختند.علیرضا نورمحمدی با دکتر علیپور به دویدن دور زمین و تمرینات اختصاصی پرداخت.

 

 

 

دیدار و گفتگوی بازیکنان و کادر فنی تیم های پرسپولیس و شاهین بوشهر که در زمین های همجوار تمرین داشتند، قابل توجه بود.

 

از بازیکنان خارجی حاضر در تمرینات، مدافعان گینه ای و پرتغالی تمرین کردند و مهاجم تونسی بدلیل مصدومیت جزیی از روی نیمکت تمرینات سرخپوشان را نظاره می کرد.

 

حمیدرضا علی عسگری بدلیل پیشگیری از کشیدگی عضلات با تجویز پزشک تیم، به استراحت پرداخت.

 

حمید استیلی برای انجام بازی سپک تاکرا بازیکنان را به هشت تیم تقسیم کرد و آنها در چهار محوطه مشخص به بازی پرداختند.

 

میثاق معمارزاده پس از تمرینات گروهی با سعید عزیزیان به تمرینات اختصاصی پرداخت.

 

رضا حمزه پور بازیکن جوان تیم پرسپولیس که برای انجام امور قراردادی به آنکارا سفر کرده بود قبل از آغاز تمرین بعدازظهر به تیم ملحق شد.

 

در ادامه، از سوی کادر فنی تمرینات کششی در دستور کار سرخپوشان قرار گرفت. استیلی تمرین 3 به 6 را برای بازیکنان در نظر گرفت. بازیکنان به سه تیم قرمز، زرد و سبز تقسیم شدند و تعدادی از آنها آماده حضور در این تمرین بودند.

 

تیم قرمز: ابراهیم شکوری، رضا حمزه پور و مدافع گینه ای / تیم زرد: غلامرضا رضایی، محمد منصوری و امیر حسین فشنگچی / تیم سبز: حسین بادامکی، علیرضا محمد و مدافع پرتغالی

 

شیث رضایی، مجتبی شیری، سامان آقازمانی، محمد نوری و روح اله سیف الهی در بخشی از زمین، تمرین می کردند و آماده حضور در بازی 3 به 6 بودند. بازی 3 به 6 شامل یک بازی آقاوسط است که از 3 تیم حاضر، یک تیم در وسط قرار می گیرد و 6 بازیکن دیگر همبازی محسوب می شوند.

 

بازیکنان پس از دقایقی با یکدیگر تعویض می شدند. فریادهای حمید استیلی سرعت بازی سرخپوشان را افزایش می داد.

 

محمد پنجعلی عضو کمیته فنی باشگاه به همراه محسن عاشوری در کنار زمین تمرینات را زیر نظر داشتند.

 

ضربات پنالتی آخرین بخش تمرینات بعدازظهر چهارشنبه سرخپوشان در اردوی ترکیه بود.

 

شیث رضایی، محمد منصوری، مجتبی شیری، رضا حمزه پور و حسین بادامکی زننده پنالتی های تیم قرمز بودند و تنها غلامرضا رضایی پنالتی خود را هدر داد.

 

محمد نوری، امیرحسین فشنگچی، عمر (مدافع گینه ای) و روح اله سیف الهی برای تیم زرد گلزنی کردند و ویکتور (مدافع پرتغالی) و علیرضا محمد نتوانستند ضربات خود را به گل تبدیل کنند.

 

بر همین اساس، در ضربات پنالتی تیم قرمز با نتیجه 5 بر 4 به برتری رسید. ضمن اینکه در بازی فوتبال، دو تیم قرمز و زرد به تساوی رضایت دادند.

 

تمرین بعدازظهر در ساعت 19:30 به وقت ترکیه به اتمام رسید و بازیکنان محل تمرین را به مقصد هتل ترک کردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)