پرسپولیس نیوز: آخرین جلسه تمرین تیم فوتبال پرسپولیس قبل از دیدار مقابل تراکتورسازی صبح امروز برگزار شد.

آخرین جلسه تمرین تیم فوتبال پرسپولیس قبل از دیدار مقابل تراکتورسازی صبح امروز برگزار شد.

تمرین امروز از ساعت۱۱ آغاز شد. بازیکنان زیر نظر مارکو بدن‌های خود را گرم کردند، دروازه‌بان‌ها توسط پانادیچ تمرین داده شدند و جوان‌ها هم تمرینات اختصاصی را تحت نظر زلاتکو به اجرا گذاشتند.

‌برنامه بعدی بازیکنان بعد از گرم کردن با بازی شروع شد تا فضای ورزشگاه شهید کاظمی پر از سر و صدای شوخی‌ها و خنده‌های آنها شود که دنبال هم می‌دویدند و هوای بهاری و نم نم باران هم این نشاط را بیشتر می‌کرد.

ابتدا دستش ده، بازی می‌کردند و بعد هم یک بازی دیگر که در دل خودش نکته فنی هم داشت. هیچ بازیکنی نباید تک می‌افتاد وگرنه با دیگر بازیکنان طرف بود.

برنامه‌های با نشاطی که برانکو نظر برای تمرین دادن روح و روان و ذهن شاگردانش در نظر گرفته بود. بعد از این مرحله، تمرین وارد فاز دوم خود شد.

فوتبال درون تیمی در فضایی فشرده برای حفظ توپ در آن شرایط و البته ایجاد پرس جهت گرفتن توپ در ادامه پاسکاری‌های کوتاه و پس از آن سانتر از جناحین و شوتزنی در برنامه قرار گرفت.

پایان تمرین هم با کار روی شروع مجددها همراه بود که پرسپولیس در این فصل به خوبی از آن بهره گرفته است.

* برانکو ایوانکوویچ نام ۲۰ بازیکن که راهی تبریز می‌شوند را به شرح زیر اعلام کرد:

علیرضا بیرانوند، بوژیدار رادو شوویچ، سید جلال حسینی، مهدی شیری، بشار رسن، امید عالیشاه، محمد امین اسدی، شجاع خلیل‌زاده، احمد نورالهی، آدام همتی، کمال کامیابی‌نیا، سیامک نعمتی، علی علیپور، محسن ربیع‌خواه، مهدی شریفی، مهدی ترابی، شایان مصلح، محمد نادری، سروش رفیعی و سعید کریمی.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)