دبیر هیات مدیره باشگاه استقلال با بیان اینکه این باشگاه با سیدحسین حسینی برای تمدید ۵ ساله قرارداد او به توافق رسیده است، گفت: خبر حذف استقلال از آسیا کار دلالان است.

پندار توفیقی درباره خبر حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا در فصل آینده به خاطر حجم بدهی ها گفت: هر روز یک شایعه جدید برای استقلال ایجاد می کنند. اینکه چه هدفی پشت این شایعات است به زودی برای هواداران مشخص می شود. باشگاه دارد با طلبکاران توافق و بخشی از بدهی ها را پرداخت می کند. همزمان هزینه های جاری هم هست. اطلاعاتی که بیرون می آید منبعش دلالانی هستند که این مشکلات را ایجاد کرده اند.

وی درباره آخرین وضعیت مامه تیام تاکید کرد: به نظرم مامه تیام در تاریخ فوتبال ایران بعد از انقلاب بهترین بازیکن خارجی بوده است! باشگاه استقلال هم با تمام توان در حال مذاکره و جلب توافق تیام است. فکر می کنم در آرامشی که برقرار شده، بهترین تصمیم گرفته می شود. هر روز با تیام تماس صوتی و تصویری دارم و در حال صحبت هستم. تمام باشگاه در تلاش هستیم تا امکان بازگشت تیام را فراهم کنیم.

دبیر هیات مدیره استقلال در خصوص اینکه سیدحسین حسینی تمدید ۵ ساله قراردادش با استقلال را تکذیب کرده بود، گفت: حسینی با خودم صحبت کرد. هم دیشب و هم هفته گذشته مذاکراتی داشتیم تا با هم قرارداد ۵ ساله امضا کنیم. با یکدیگر توافق هم کردیم. حتی طبق توافق پستی در اینستاگرام گذاشتم تا به هواداران اطلاع رسانی کنم. دیشب هم از ایشان خواستم زودتر بیاید تا قرارداد بلندمدت با حسینی رونمایی شود.

توفیقی در ادامه صحبتهایش با بیان اینکه استقلال تعداد زیادی از بازیکنان امید و جوانان فوتبال ایران را جذب کرده و قرار است این نفرات در تمرینات شرکت کنند، گفت: بازیکنان جوانی که وینفرد شفر انتخاب می کند به تیم کمک می کنند. بازیکنان دیگر هم یکسال به سایر باشگاه ها قرض داده می شوند. این یک سرمایه گذاری بلند مدت برای باشگاه است.

وی در پایان درباره زمان مشخص شدن لیست خروجی استقلال هم تاکید کرد: بعد از مشخص شدن ورودی ها و طبق سهمیه هایمان در سازمان لیگ، خروجی ها یا به عبارتی لیست فروش مشخص می شود. نام لیست خروجی زیبنده باشگاه استقلال نیست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)