پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: باید ببینیم که باشگاه می‌تواند نظر سروش رفیعی را از نظر مالی جلب کند یا نه.

مجید جلالی بعد از شکست ۳بر ۲ با فولاد خوزستان  گفت: شما دیدید که در جریان بازی سعی کردم از بازیکنان جوان و با تجربه استفاده کنم. برای شناخت بیشتر از بازیکنان و هماهنگی بازیکنانم تا دقیقه ۶۵ با یک تیم بازی کردیم و بعد تعویض هایی انجام دادم.

وی در مورد تغییر و تحول بازیکنان پیکان در این فصل گفت: در این دو سالی که در پیکان هستم با این مساله مواجه هستیم و تیم را به یک سطح خوب رساندیم و بازیکنانی از ما جدا شدند و بعد دوباره این داستان تکرار شد. امسال هم نمی‌دانم که چه می‌شود و با بازیکنانی که جذب کرده‌ایم کار را شروع می‌کنیم.

سرمربی پیکان در مورد حضور بازیکن پرسپولیس در این تیم و آمدن سروش رفیعی به پیکان عنوان کرد: مجتبی شیری بازیکن پرسپولیس با تیم ما کار می‌کند. سروش رفیعی هم آمده و صحبت کرده است. تقریبا همه چیز برای حضورش مهیاست اما باشگاه ما از نظر بودجه محدودیت‌هایی دارد. باشگاه پیکان سیاست بریز و بپاش قبل را ندارد و بودجه ما در این دوسال بودجه‌ای متوسط است و باید ببینیم که از نظر مالی می‌توانیم نظر سروش را جذب کنیم یا نه، ظرف یکی دو روز آینده همه چیز مشخص است.

جلالی در مورد نتایج پرنوسان پیکان در فصل گذشته گفت: سعی می‌کنیم وضعیت بهتری داشته باشیم و بازی‌های لیگ به گونه ای نیست که مدام بازی کنیم و مسابقات به صورت منظم برگزار شود، سه بازی می‌کنیم ۱۵ روز لیگ تعطیل می‌شود و بعد دوباره ۴ بازی انجام می‌دهیم و دوباره ۲۰ روز مسابقات متوقف می‌شود و این مسایل نوسان‌ها تیم را بیشتر می‌کند.

جلالی در مورد جدایی احتمالی کی‌روش از تیم ملی گفت: فکر می‌کنم فدراسیون تدبیر کرده که کی روش را حفظ کند و این تدبیر خوبی است و حفظ این مربی تا جام ملت‌ها تدبیر بهتری است. همه ما و لیگ آمادگی کامل داریم که نهایت همکاری را با سرمربی تیم ملی داشته باشیم. امیدوارم تیم ملی همانطور که در جام جهانی مردم را شاد کرد در جام ملت‌ها نیز بتواند مردم را شاد کند.

سرمربی پیکان در مورد اینکه ممکن است علیرضا فغانی فینال جام جهانی را قضاوت کند و تنها داور آسیایی است که در این مسابقات باقی مانده گفت: این نشان دهنده آن است که همه ما باید خودمان را بیشتر باور داشته باشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)