پرسپولیس نیوز: هافبک تیم ملی ایران و عضو جدید باشگاه برایتون انگلیس گفت:بعد از چندین سال که به همراه آلکمار در لیگ هلند بودم باید می رفتم تا رو به جلو حرکت کنم.

علیرضا جهانبخش، هافبک تیم ملی کشورمان بعد از پیوستن به تیم برایتون انگلیس امروز در تمرینات تیم سابقش آلکمار حضور پیدا کرد و در حاشیه این تمرین با خبرنگاران مصاحبه کرد که به شکل زیر است:

*آیا خوشحالی که آلکمار را ترک کردی و به برایتون و لیگ انگلیس رفتی؟

بله این زحمات چند ساله اخیر من بودم که به اینجا رسیدم. باید از کسانی برای من زحمت کشیدند  تا به این مرحله برسم تقدیر و تشکر کنم. بعد از چندین سال که به همراه آلکمار در لیگ هلند بودم باید می رفتم تا رو به جلو حرکت کنم و جهشی داشته باشم. من از تصمیمی که گرفتم خوشحالم.

*مذاکره ات با برایتون چگونه پیش رفت؟

آنها به من اعتماد کردند و به من پیشنهاد دادند. برای من نیز این پیشنهاد خوب بود تا در روند فورتبالی ام پیشرفت کنم. صادقانه باید بگویم که در لیگ هلند تجربه خیلی خوبی کسب کردم واما به مرحله ای رسیده بودم که باید اینجا را ترک می کردم و به جایگاه بالاتری نقل مکان می کردم. می خواستم که در ادامه فعالیت های ورزشی خودم دست آوردهای دیگری کسب کنم و لیگ برتر انگلیس را انتخاب کردم. از خبرهایی که می خواندم سطح لیگ انگلیس را می دیدم. الان درباره برایتون نیز اطلاعات زیادی کسب کردم و از سرمربی و سبک بازی این تیم متوجه شدم که آنها به سبک هجومی عمل می کنند. با خانواده و مدیر برنامه هایم درباره این موضوع مشورت کردم و تمام آنها نظرشان برای رفتن به برایتون مثبت بود.

*با رفتن به برایتون حالا دیگر با تمام بازیکنان در اینجا خداحافظی کردی؟

نمی توان این طور گفت چون من هنوز هم در اینجا دوستانی دارم که با آنها در ارتباط هستم و مردم اینجا نیز به من لطف دارند. برای من این طور نیست چون من به اینجا می آیم و دوستانم هنوز اینجا هستند. همین که با آنها چت می کنم و با آنها گفت گو می می کنم مایه خوشحالی است.

*صحبت ات با هواداران آلکمار چیست؟

از تمام آنها تقدیر و تشکر می کنم چون آنها همیشه حامی تیم بودند و در هر شرایط آنها حامی بودند. جوی هواداران عالی بود و من ارتباط خوبی با هواداران داشتم. چیزی که می توانم از صمیم قبلم به آنها بگویم این است که از آنها تقدیر و تشکر می کنم. امیدوارم که آلکمار در بازی های بعدی هم موفق باشد. در سال های آینده نیز من بازی های آلکمار را تماشا خواهم کرد و برای آنها آرزوی موفقیت می کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)