پرسپولیس نیوز: دیدار تیم‌هاى جوانان ایران و قرقیزستان با پیروزى قاطع ایران به پایان رسید، در حالی که گلزنی ایران پس از آن آغاز شد که ملی پوش پرسپولیسی جوانان ایران در دقیقه ۵۳ گل اول این مسابقه را به ثمر رساند.

تیم فوتبال جوانان ایران در اولین بازى مرحله مقدماتى مسابقات قهرمانی آسیا، در گروه چهارم رقابت‌ها از ساعت ١٧:۴۵ دقیقه برابر قرقیزستان قرار گرفت که نیمه اول این بازى بدون گل پایان یافت.

جوانان ایران در این نیمه نمایش هجومى برابر حریف خود ارائه دادند و بارها صاحب موقعیت گلزنى شدند اما دروازه‌بان قرقیزستان موفق به مهار ضربات بازیکنان ایران شد و نیمه نخست بازى با تساوى بدون گل به پایان رسید و ایران نتوانست از حملات خود بهره بگیرد.

جوانان ایران در نیمه دوم سعی کردند با توجه به آن چه در نیمه اول گذشت تغییراتی را در نحوه اجرای تاکتیک‌های حمله داشته باشند و بالاخره آریا برزگر در دقیقه ۵۳ طلسم را شکست و با یک ضربه سر موفق به گشودن دروازه حریف شد.
این گل، قرقیزستان را مجبور به تغییر در روش بازی کرد. در ادامه باز هم تیم ایران فرصت‌هاى مناسبى براى گلزنى به دست آورد که باز هم واکنش دروازه‌بان قرقیزستان مانع ایران شد اما با ادامه این روند، منظمى توانست باز هم در دقیقه ٧٧، با یک ضربه سر دقیق، دروازه حریف را بگشاید.
در دقیقه ٨٠ هم با برخورد توپ به دست مدافع قرقیزستان داور نقطه پنالتى را نشان داد که یاسین سلمانى این توپ را به سومین گل ایران تبدیل کرد.

این مسابقه در پایان با نتیجه ٣ بر صفر به سود ایران تمام شد.
میرحسین نیک پور، احمد جلالى،حسین شاوردی، محمد رضا عسگری، علیرضا اسد آبادی، یاسین سلمانی، حسین زواری، مهدى هاشمى نژاد (از دقیقه ۷۰ محمد مهدی حامدی)، حسین نوخودکار، علی سبحانی (از دقیقه ۶۲ علیرضا منظمی) و آریا برزگر بازیکنان تیم ملی جوانان ایران در این دیدار بودند.

آریا برزگر ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس در این دیدار به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)