پرسپولیس نیوز: عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: بالاخره وزیر ورزش هم تمام تلاشش را انجام می‌دهد تا پرسپولیس و استقلال از حالت دولتی خارج شوند و به خصوصی سازی برسند اما این مورد به سازمان خصوصی‌سازی ربط دارد.

محمدرضا حاجی‌بیگی در خصوص برگزاری مجمع باشگاه پرسپولیس، سرنوشت مدیران بازنشسته این باشگاه، داستان خصوصی سازی سرخ آبی‌ها و. صحبت‌های زیر را انجام داد.
*ابتدا در مورد مجمع باشگاه پرسپولیس که با حضوروزیر ورزش انجام شده صحبت کنید؟
چندین سال بود که وضع حسابرسی باشگاه خوب نبود و غیر قابل حسابرسی بود. ما تمام تلاشمان را کردیم تا وضع مالی و حسابرسی باشگاه مناسب باشد. ما عزم‌مان را جزم کردیم تا تمام بدهی‌ها را صاف کنیم تا هم حسابرس و هم مجمع از باشگاه راضی باشند. خوشبختانه با گزارشی که در مجمع ارائه شد هم حسابرس و هم اعضای مجمع از شرایط حسابرسی باشگاه راضی بودند.
*تکلیف گرشاسبی چه شد؟ در مورد او هم در مجمع صحبت شد؟
خیر. هم ما می‌دانیم که وقتی قانونی وجود دارد باید اجرا شود. البته وزیر ورزش تلاشش را می‌کند تا ترکیب مدیران حفظ شود، اما نمی‌شود قانون را دور زد. بالاخره این مسئله‌ای است که توسط مجلس هم تاکید شده، اما وزیر ورزش تمام تلاشش را انجام می‌دهد.
*داستان خصوصی سازی پرسپولیس و استقلال چیست؟ آیا واقعا امکان دارد تا دو سه روز دیگر این دو باشگاه وارد پروسه خصوصی سازی شوند؟
این مسئله به سازمان خصوصی‌سازی بستگی دارد. بالاخره وزیر ورزش هم تمام تلاشش را انجام می‌دهد تا پرسپولیس و استقلال از حالت دولتی خارج شوند و به خصوصی سازی برسند، اما همه چیز باید در چارچوب قانون باشد.
*از جمع اعضای هیئت مدیره چه کسانی بازنشسته هستند؟
من، گرشاسبی، کاشانی وروغنی بازنشسته هستیم!
*یعنی کل هیئت مدیره بازنشسته هستند؟
بله
*این روز‌ها شایعه شده که وزارت ورزش در چند نوبت به باشگاه استقلال کمک مالی کرده آیا این مسائل درست است؟
وزارت ورزش و وزیر ورزش از لحاظ قانونی نمی‌توانند کمک مستقیم به ما و استقلال بکنند و صراحتا اعلام شده هزینه‌های این دوباشگاه باید از طریق اسپانسر تأمین شود. البته خود وزیر در مواردی مثل درست شدن کار اسپانسر یا چنین مسائلی به پرسپولیس و استقلال کمک فکری می‌کند، اما کمک مستقیم انجام نمی‌شود.
*نکته جالب در مورد هیئت مدیره پرسپولیس این است که شما ۴ نفر هستید در حالی که باید اعضای هیئت مدیره عدد فرد باشند تا موقع رای گیری‌ها و تصمیم گیری‌ها مشکلی پیش نیاید.
خدا را شکر می‌کنم که تا امروز هیچ اختلاف نظری در هیئت مدیره وجود نداشته اگر هم صحبت‌هایی بوده به خاطر پیشرفت کار بوده. ما از روزاول بنا را روی این مسئله گذاشتیم که در جهت مصلحت باشگاه و هواداران حرکت کنیم و کاری نکنیم که باشگاه ضربه بخورد الان هم شرایط همین طور است.
*در مورد خداحافظی سید جلال حسینی از تیم ملی چه نظری دارید؟
این تصمیمی بود که خود سید جلال گرفت واجباری هم در آن وجود نداشت، اما خودش خواست که از تیم ملی کناره گیری کند.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)