پرسپولیس نیوز: دیدار پرسپولیس و الجزیره با برتری دو بر یک نمابنده ایران همراه بود که این دیدار حواشی را نیز به همراه داشت.

دیدار پرسپولیس و الجزیره در حالی با نتیجه دو بر یک و صعود سرخ‌ها به دور بعد به پایان رسید که شروع نیمه دوم با اعتراض فراوان پرسپولیسی‌ها به داور چینی آغاز شد.
در همان ابتدای نیمه دوم بادکنک بزرگی به چمن مسابقه آمد که حسین ماهینی از ترکاندن آن عاجز ماند و این محرمی بود که بادکنک را از بین برد تا بازی جریان پیدا کند.
اتلاف وقت‌های بازبکنان الجزیره در نیمه دوم هم ادامه پیدا کرد تا عصبانیت هواداران پرسپولیس از دست آن‌ها افزایش پیدا کند و منجر به فحاشی به آن‌ها شود.
اعلام نکردن دو پنالتی برای پرسپولیس توسط ما نینگ باعث اعتراض‌های فراوان بازیکنان و کادرفنی شد.
درخواست پرسپولیسی‌ها از برانکو برای به زمین آوردن مسلمان در نیمه دوم ادامه پیدا کرد.
شوت زیبای احمد نورالهی که گل نخست سرخ‌ها را در پی داشت، باعث شادی بی‌حد هواداران پرسپولیس و منفجر شدن ورزشگاه آزادی شد.
شنیده حاکی از آن است که محسن افشانی بازیگر سینما و همسرش با گریمی پسرانه وارد ورزشگاه آزادی شدند که پس از دقایقی شناسایی و از ورزشگاه به بیرون هدایت شدند.
به ثمر رسیدن گل الجزیره، ورزشگاه آزادی را در سکوت فرو برد تا هواداران پرسپولیسی دقایقی در سکوت دیدار تیم محبوب خود را تماشا کنند.
هواداران پرسپولیس پس از مشخص شدن تعویض سوم سرخ‌ها و بازی نکردن مسلمان تعجب کردند.
در دقایق پایانی بازی، درگیری بین بازیکنان دو تیم به وجود آمد که دلیل اصلی آن متوقف نکردن بازی بعد از به زمین افتادن بازیکن الجزیره بود.
اتلاف وقت مکرر اماراتی‌ها باز هم باعث فحاشی پرسپولیسی‌ها شد.
گل دقایق پایانی کاپیتان پرسپولیس باز هم باعث انفجار ورزشگاه شد و کادرفنی و بازیکنان ذخیره نیز به داخل زمین آمدند و با گلزن پرسپولیس خوشحالی کردند.
همچنین رادوشویچ دروازه‌بان دوم پرسپولیس به سمت نیمکت الجزیره رفت و با انجام حرکاتی خوشحالی خود را به آنان نشان داد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)