پرسپولیس نیوز: با وجود اعلام برگزاری بازی بدون حضورتماشاگر باز ۲۰۰ نفر پشت درهای ورزشگاه نقش جهان حضور پیدا کرده اند.

تیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس از ساعت ۱۶:۱۵ در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه نقش جان اصفهان مقابل هم قرار می‌گیرند.

* کاروان تیم پرسپولیس یک ساعت و سی دقیقه پیش از آغاز بازی وارد نقش‌جهان شدند.

* تیم سپاهان تا یک ساعت و سی دقیقه پیش از آغاز بازی همچنان در هتل محل اقامت خود بود.

* علی‌رغم اعلام سازمان لیگ مبنی بر برگزاری این دیدار بدون حضور تماشاگران، حدود ۲۰۰ نفر از هواداران پشت درهای نقش‌جهان حاضر بودند.

* ورودی‌های ورزشگاه نقش‌جهان توسط نیروی‌ انتظامی به شدت کنترل می‌شود و از ورود افراد غیر مرتبط به ورزشگاه جلوگیری می‌شود.

* دروازبان‌های تیم پرسپولیس یک ساعت پیش از آغاز بازی وارد زمین شدند و به گرم کردن پرداختند.

* به غیر از عوامل صدا‌وسیما، خبرنگاران و مسئولان ورزشگاه هیچ فرد دیگری در نقش‌جهان حاضر نیست و نقش‌جهان غرق در سکوت است.

در حالیکه اعضای تیم سپاهان باید ساعت ۱۴:۰۰ هتل محل اقامت خودشان را ترک و به سمت ورزشگاه حرکت می‌کردند، اما به دلیل ازدحام هواداران و ممانعت آن‌ها از خروج زردپوشان، اعضای این تیم همچنین و با گذشت بیش از یک ساعت، در هتل حضور مانده‌اند و قادر به خروج برای عزیمت به سمت ورزشگاه نقش جهان نیستند.

امیرقلعه‌نویی سرمربی و مهدی کیانی کاپیتان سپاهان گفت و گویی را با هواداران جمع شده مقابل در هتل انجام دادند اما آن‌ها حاضر به باز کردن درب هتل نیستند و اجازه خروج به بازیکنان تیم محبوبشان را نمی‌دهند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)