پرسپولیس نیوز: در فاصله کمتر از دو ساعت مانده به آغاز دیدار پرسپولیس – السد قطر ۲۰ هزار نفر در ورزشگاه آزادی حضور دارند.

تیم‌های پرسپولیس و السد قطر از ساعت ۱۹:۳۰ امروز (دوشنبه) در هفته پایانی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و از گروه C رقابت‌ها در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت.

* در فاصله کمتر از دو ساعت به آغاز بازی حدود ۲۰ هزار نفر در ورزشگاه آزادی حضور دارند و همچنان به تعداد آنها افزوده می‌شود.

* تیم داوری این دیدار با لباس شخصی وارد زمین شد و به بررسی زمین و تور دروازه‌ها پرداختند. آنها همچنین در گوشه‌ای از زمین کنار یکدیگر عکس یادگاری انداختند.

* با توجه به مصدومیت محسن ربیع‌خواه، هافبک پرسپولیس هواداران این تیم به همت کانون مشوقین پرسپولیس طرح موزائیکی شماره ۱۸ ربیع‌خواه را اجرا کردند تا به حمایت از این بازیکن بپردازند. ربیع‌خواه به دلیل مصدومیت شدید از ناحیه زانو در بازی با پارس جنوبی جم چند ماهی دور از میادین خواهد بود.

* در حال حاضر باران در ورزشگاه نمی‌بارد، اما بسیاری از تماشاگران برای فرار از بارش احتمالی باران زیر سقف جایگاه‌ها نشسته‌اند.

* یگان ویژه تمهیدات ویژه‌ای در نظر گرفته است تا به هنگام ورود اتوبوس تیم السد قطر به ورزشگاه و حضور بازیکنان آن در رختکن مشکلی به وجود نیاید.

* هواداران زیادی از شهرستان‌ها خود را به ورزشگاه آزادی رسانده‌اند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)