پرسپولیس نیوز: هواداران مازندرانی حاضر در ورزشگاه آزادی یک لحظه آرام و قرار ندارند و یکصدا تیم محبوب‌شان نساجی را تشویق می‌کنند.

دیدار تیم‌های پرسپولیس و نساجی مازندران در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر با حضور بیش از ۲۰ هزار تماشاگر از ساعت ۲۰:۳۰ امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی آغاز شد. نکته جالب توجه این مسابقه شور و هیجان بیش از حد تماشاگران مازندرانی است که به نظر می‌آید از حضور در ورزشگاه آزادی بسیار ذوق‌زده شده‌اند و با علاقه و هیجان زیادی تیم شهر خود را تشویق می‌کنند.

* کادر مربیان دو تیم قبل از آغاز بازی برخورد خیلی گرمی با یکدیگر داشتند.

* مسئولان برگزاری مسابقه برای اینکه قبل از آغاز بازی جلوی نیمکت تیم‌ها شلوغ نشود به مانند بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا جایگاهی را برای عکاسان مشخص کرده بودند.

* در همان آغاز بازی هواداران پرسپولیس اعتقاد داشتند توپ به دست مدافع نساجی برخورد کرده و داور می‌بایست اعلام پنالتی کند.

* محمد عباس‌زاده، مهاجم نساجی از سوی هواداران پرسپولیس مورد تشویق قرار گرفت.

* حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در کنار حسین خبیری مشاورش از جایگاه ویژه بازی را تماشا می‌کند. گرشاسبی همچنین با علی امیری، مدیرعامل باشگاه نساجی خوش‌وبش گرمی داشت.

* برانکو ایوانکویچ و جواد نکونام از همان آغاز مسابقه از لب خط بازی را دنبال می‌کنند. نکونام در دقایق سپری شده از بازی بارها با کمک داور کنار نزدیک خود صحبت و اعتراض کرده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)