پرسپولیس نیوز: مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس به شدت از تصمیم داور در دقایق پایانی مسابقه با شهر خودرو عصبانی شد.

در دقیقه ۴+۹۰ دیدار پرسپولیس و شهرخودرو وحید امیری قصد عبور از محمد حسین مردامند را داشت اما موقعیت وی با برخورد به بدن بازیکن حریف خنثی شد.

بعد از این صحنه امیری به شدت به تصمیم علی صفایی اعتراض کرد و دستکش‌های خود را با عصبانیت به زمین کوبید و در نهایت با کارت زرد داور مواجه شد.

* پیش از شروع مسابقه قرار بود از بازیکنان دو تیم تب سنجی صورت بگیرد که این اتفاق رخ داد و بازیکنان با شرایط جسمانی سالم وارد زمین شدند.

* علی طاهران از شهرخودرو و محمد نادری در پایان مسابقه به سمت عکاسان حاضر در ورزشگاه رفته و در کنار هم عکس یادگاری گرفتند.

* یکی از نکات قابل تامل در جریان این بازی این بود که بازیکنان وقتی کنار زمین می آمدند از بطری های آب به صورت مشترک استفاده می کردند. این درحالیست که این روزها شیوع بیماری کرونا در ایران زیاد شده و این عمل غیر بهداشتی در یک مسابقه می تواند جای نگرانی داشته باشد.

* در ابتدای نیمه دوم پاس پشت مدافعان شهر خودرو به علی علیپور در موقعیت آفساید رسید و او اقدام به زدن ضربه کرد که داور به همین خاطر آفساید بازیکن پرسپولیس را اعلام کرد. در این صحنه کنعانی‌زادگان مدافع پیش‌تاخته پرسپولیس که برای دریافت این توپ خودش را به مقابل دروازه رحمتی رسانده بود با شدت به علیپور اعتراض کرد که چرا اجازه نداد او به توپ ضربه بزند تا این موقعیت آفساید اعلام نشود.

* در دقایق ابتدایی نیمه دوم تیم شهر خودرو پشت محوطه جریمه پرسپولیس صاحب یک ضربه کاشته شد. در این لحظه مهدی رحمتی با فریاد از بازیکنان شهر خودرو می‌خواست که با دقت بیشتری بازی کنند. در ادامه مجتبی سراسیایی سرمربی شهر خودرو نکاتی را به رحمتی اعلام کرد و از او خواست تا به بازیکنان تیم منتقل کند و دروازه‌بان شهر خودرو نیز با فریادهای خودش این نکات را به بازیکنان تیم منتقل کرد.

* در اواسط نیمه دوم برای دقایقی تیم شهر خودرو در زمین پرسپولیس حضور داشت و مهدی رحمتی تنها بازیکن تیم میهمان بود که در زمین خودشان قرار داشت. فریادهای رحمتی بر سر بازیکنان شهر خودرو که نکات لازم را برای بازی به آنها گوشزد می‌کرد جالب توجه بود.

* در یک صحنه توپی وارد محوطه جریمه شهر خودرو شد که مدافعان این تیم در دفع این توپ تعلل کردند اما در نهایت توپ به رحمتی رسید و او آن را از مقابل دروازه‌ تمیش دور کرد و در ادامه با فریاد بر سر علی نعمتی به او گوشزد کرد که باید زودتر توپ را از محوطه جریمه دور کند.

* در یک صحنه بازیکن شهر خودرو مقابل نیمکت پرسپولیس سرنگون شد. در این صحنه توپ به خارج از زمین رفت و یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس توپ را در دست گرفت و به علی نعمتی مدافع پرسپولیس که تلاش می‌کرد توپ را در اختیار بگیرد، آن را نداد.

* پیش از گل سوم پرسپولیس علی علیپور توپ را برداشت و چندین بار از کادر فنی تیم خواست تا به او اجازه زدن ضربه پنالتی را بدهد اما در نهایت با این خواسته مهاجم پرسپولیس مخالفت شد.

دیدار دو تیم پرسپولیس و شهرخودرو با نتیجه ۳ بر یک به سود شاگردان گل‌محمدی به پایان رسید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)