پرسپولیس نیوز: پرسپولیسی‌ها برای انجام دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل کاشیما آنتلرز ژاپن به سمت ورزشگاه حرکت کردند.

دیدار رفت تیم‌های کاشیما آنتلرز ژاپن و پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا امروز (شنبه) و از ساعت ۱۵ به وقت محلی ۹:۳۰ صبح به وقت تهران در ورزشگاه کاشیما ساکر برگزار می‌شود.

با توجه به نزدیکی زمان بازی به زمان بیداری بازیکنان و شرایط بدنی آنها، پرسپولیسی‌ها طبق برنامه وعده صبحانه و ناهار را ساعت ۱۰ صبح صرف  و در واقع دو وعده را یکی کردند.

با توجه به اینکه پرسپولیسی‌ها آشپز ایرانی همراه خود به ژاپن نبردند، در مدت زمان اقامت‌شان در این کشور به لحاظ تغذیه از سفارت جمهوری اسلامی ایران در ژاپن حمایت شدند و غذای ایرانی به صورت روزانه در هتل سرو شده است.

زمان صبحانه و ناهار بازیکنان ۳۰ دقیقه بود که پس از یک ساعت استراحت، ساعت ۱۱:۳۰ در جلسه فنی پیش از بازی شرکت کردند. بوژیوار رادوشوویچ و آدام همتی اولین بازیکنانی بودند که وارد جلسه فنی شدند و علی علیپور آخرین نفری بود که وارد جلسه شد.

با توجه به مسافت یک ساعته هتل تا ورزشگاه، پرسپولیسی‌ها دو ساعت و نیم مانده به آغاز بازی از هتل خارج شدند. اتوبوس تیم ساعت ۱۲:۳۰ هتل را به سمت ورزشگاه ترک کرد.

حمیدرضا گرشاسبی، مدیر عامل باشگاه پرسپولیس پیش‌بینی کرد که حدود هزار تماشاگر ایرانی برای حمایت از این تیم به ورزشگاه بیایند. البته با توجه به فروش نرفتن تمام بلیت‌ها، بلیت‌فروشی تا چند ساعت مانده به آغاز بازی همچنان ادامه دارد.

دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا بین تیم‌های کاشیما آنتلرز ژاپن و پرسپولیس از ساعت ۱۵ به وقت محلی و ۹:۳۰ صبح به وقت تهران آغاز می‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)