پرسپولیس نیوز: مدیر آکادمی باشگاه استقلال گفت: وقتی فهمیدم در باشگاه سر کار هستم، خودم عطای کار را به لقایش بخشیدم.

گودرز حبیبی در گفت‌وگو در خصوص کناره‌گیری‌اش از آکادمی استقلال اظهار داشت: متأسفانه ۵ ماه است من را روی هوا نگه داشته‌اند.نمی‌دانم چگونه است که این همه جلسات تشکیل دادیم و به این طرف و آن طرف رفتیم اما آخر هم احترامی به ما نگذاشتند.

وی افزود: دیروز به شیرازی، رئیس هیأت فوتبال زنگ زدم و از او خواستم با توجه به پایان نقل و انتقالات فرصتی به ما بدهد تا تیم را جمع‌ و جور کنیم.با این حال متوجه شدم که ابلاغیه‌ای برای من صادر نشده که بتوانم کارها را از هیأت فوتبال پیگیری کنم.بلافاصله به باشگاه مراجعه کردم و متوجه شدم علی جباری مشغول پیگیری است و به من گفت ساعت ۱۳:۳۰ ابلاغیه‌ شما آماده است وقتی دوباره به باشگاه مراجعه کردم متوجه شدم که ابلاغیه را برای من به اسم پیگیر نقل و انتقالات زده‌اند وقتی ابلاغیه را دیدم عطای کار را به لقایش بخشیدم. چون مدیر آکادمی را دنبال نقل و انتقالات بازیکن فرستادند.آقایان هر کاری دلشان خواست با ما کردند و من هم اعلام کردم دیگر نیستم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا خبر معرفی مربیان از روی سایت باشگاه استقلال حذف شد، گفت: من برای رضا عنایتی احترام و ارزش زیادی قائل هستم. چون وقتی با من صحبت کرد گفت به شما احترام زیادی می‌گذارم و می‌دانم که شما پیشکسوت باسابقه استقلال هستید.من وقتی فهمیدم با عنایتی فقط یک تماس گرفته‌اند و او را به عنوان مربی امید معرفی کردند، متوجه شدم که در اینجا سر کار هستم! اما این را می‌دانم تمام این بدبختی‌ها در آکادمی زیر سر توفیقی و ورمزیار است .همین جا اعلام می‌کنم دست این آقایان در یک کاسه است و هر کاری که بخواهند، انجام می‌دهند.

حبیبی در پایان گفت:‌سوال من از افتخاری این است که وقتی شما خودت تأیید کردی که در زمان این آقایان در آکادمی مهر جعل شده و آن اتفاقات در هیأت فوتبال رخ داده است، چرا اجازه می‌دهی این نفرات در باشگاه و آکادمی استقلال کار کنند. این سوالی است که مدیریت باشگاه باید به آن جواب بدهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)