هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: شکست پرسپولیس مقابل ما چیزی از شایستگی‌های این تیم کم نمی‌کند.

قاسم حدادی‌فر پس از برتری ۲ بر یک تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی سختی بود و شرایط جوی و باد شدید نیز کار را برای هر دو تیم سخت کرده بود. خدا را شکر که از موقعیت‌ها بهتر استفاده کردیم و سه امتیاز را گرفتیم. پرسپولیس خوب بازی کرد و این باخت چیزی از شایستگی‌های این تیم کم نمی‌کند. ما بهتر از موقعیت‌ها استفاده کردیم و برنده شدیم.

وی افزود: امسال، سال سختی داشتیم و انشاالله هفته آخر برنده شویم و به نایب قهرمانی برسیم. به نظرم نایب قهرمانی در فصل جاری کمتر از قهرمانی نیست.

هافبک ذوب‌آهن ادامه داد: همه تمرکز ما فعلاً روی دیدار با نفت تهران است، اما بازی با استقلال در آسیا نیز اهمیت زیادی دارد. امیدوارم در بازی رفت نتیجه خوبی بگیریم و در بازی برگشت آن را حفظ کنیم.

حدادی‌فر درباره حضور بیشتر تماشاگران پرسپولیس گفت: این مشکل همیشه وجود داشته است. به هر حال پرسپولیس تماشاگر بیشتری دارد ضمن اینکه بازی بدون تماشاگر نیز لذت ندارد.

وی درباره شرایط سپاهان عنوان کرد: از شرایط سپاهان ناراحتیم. امیدوارم این تیم فصل آینده تیم خوبی داشته باشد.

حدادی‌فر درباره رویارویی با استقلال در لیگ قهرمانان آسیا گفت: کاش این دو تیم به هم نمی‌خوردند اگر چه جای شکرش باقی است که ایران حداقل یک نماینده در مرحله بعدی خواهد داشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)