پرسپولیس نیوز: ناکامی‌های پیاپی باشگاه الاهلی عربستان در لیگ این کشور منجر به برکناری مدیرعامل و سرمربی این باشگاه شده است.

تیم فوتبال الاهلی عربستان در ۵ هفته اخیر لیگ این کشور هیچ پیروزی نداشته و به جز تساوی مقابل الفیحا و الرائد، ۳ شکست تلخ را برابر تیم‌های الشباب، الوحده و الهلال تجربه کرده است.

در این موقعیت نخستین تصمیم هیئت مدیره پذیرفتن استعفای ماجد النفیعی رئیس باشگاه بود که با توجه به اعتراضات شدید هواداران از سمت خودش کناره‌گیری کرد و حالا عبدالله بترجی به عنوان رئیس جدید مسئولیت کار را بر عهده گرفته است.

گام بعدی برکناری پابلو گویدی مربی آرژانتینی است که با نتایج هفته‌های اخیر هیچ تردیدی در این اتفاق باقی نگذاشته است. تنها ابهام باقی‌مانده انتخاب سرمربی جدید الاهلی است.

در شرایط کنونی احتمالا یکی از بازیکنان سابق این باشگاه و یا مربیان تیم‌های پایه هدایت الاهلی را بر عهده می‌گیرند تا پس از مذاکره با گزینه‌های خارجی، این باشگاه به نتیجه نهایی برای انتخاب سرمربی جدید برسد.

گفتنی است تیم فوتبال الاهلی عربستان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا با پرسپولیس ایران و السد قطر هم گروه است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)