پرسپولیس نیوز: اسماعیل حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد گزارش ناظران دیدار تیم‌های سایپا و پرسپولیس در مورد حواشی این مسابقه به دست کمیته انضباطی رسیده است.

اسماعیل حسن‌زاده درباره حاشیه‌های دیدار تیم‌های سایپا و پرسپولیس در هفته دهم لیگ برتر فوتبال گفت: طبق بند ۱۳ ماده ۲۰ آئین‌نامه انضباطی فدراسیون فوتبال تا پیش از رسیدگی به پرونده انضباطی نباید در مورد آن صحبت کنیم اما برای آگاهی مردم می‌گویم گزارش این بازی از سوی نماینده فدراسیون و ناظران مسابقه به دست ما رسیده است. بخشی از این گزارش‌ها مربوط به تخلف مربیان، بازیکنان و هواداران است که این موضوع را بررسی و به متخلفان اعلام خواهیم کرد تا دفاعیات خود را انجام دهند.

وی افزود: امیدوارم پس از بررسی لازم رأی و تنبیهات مناسبی در نظر گرفته شود اما بازهم می‌گویم این فرصت وجود دارد تا متخلفان از خود دفاع کنند.

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در مورد دلیل درگیری‌ها در مسابقات لیگ برتر تصریح کرد: بخشی از این درگیری‌ها مربوط به شخصیت و رفتار افراد است. من نمی‌خواهم برخی از مسائل را بگویم اما در گزارش یکی از مسئولان آمده که اگر مأموران نیروی انتظامی دخالت نمی‌کردند ممکن بود اتفاقات بدتری رقم بخورد. این نگرانی برای ما هم وجود دارد که اگر مأموران کافی در یک بازی وجود نداشته باشد یا بازی در شهرستان کوچکی برگزار شود چه اتفاقی خواهد افتاد. این را هم قبول کنید که اگر ما تمام تنبیهات را در نظر بگیریم بازهم نمی‌توانیم قول بدهیم که این اتفاقات تکرار نمی‌شود.

حسن‌زاده عنوان کرد: بحث دیگر مربوط به شخصیت و احترام به بزرگترهاست که متأسفانه در بخش‌هایی از فوتبال این موضوع نادیده گرفته می‌شود. در هر صورت باید اجازه داد به این پرونده رسیدگی و نتیجه آن اعلام شود.

وی در پاسخ به این پرسش آیا حکم کمیته انضباطی در مورد بازی سایپا – پرسپولیس پس از بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا اعلام خواهد شد یا امکان دارد زودتر اعلام شود،‌ گفت:  امروز مراتب را به متخلفان اعلام می‌کنیم تا دفاعیات خود را برای ما بفرستند. بعد از آن هم با توجه به تعطیلی‌هایی که پیش رو داریم قطعا اعلام رأی به زودی نخواهد بود. نمی‌دانم رأی این دیدار چه زمانی اعلام خواهد شد،‌ شاید زودتر از بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا باشد،‌ شاید هم بعد از آن.

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه گفته می‌‌شود علی دایی با سیلی به صورت یک خبرنگار زده است،‌ یادآور شد: خود من به شخصه پیگیر این موضوع هستم اما در گزارش‌های ناظران مطلبی در این مورد درج نشده است. شاید ناظران بگویند این موضوع ربطی به آنها نداشته و وظیفه آنها نبوده اما این اتفاق در حیطه وظایف کمیته انضباطی است و شخصاً پیگیر آن هستم. اگر دوستان دیگر یا خود خبرنگار  مستنداتی در این خصوص دارند برای ما ارسال کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)