پرسپولیس نیوز: سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا ۳ بازیکن کلیدی پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا را معرفی کرد.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در آستانه دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا میان کاشیما آنتلرز و پرسپولیس به معرفی ۳ بازیکن کلیدی و اصلی پرسپولیس پرداخت.

*جلال حسینی

جلال حسینی کاپیتان پرسپولیس در خلال بازی های لیگ قهرمانان آسیا خط دفاع تیمش را رهبری کرده است. او در مرحله گروهی تنها ۳ بار خط دفاعش درهم شکسته و گل دریافت کردند. بازیکن ۳۶ ساله ثابت کرد که تنها در خط دفاعی موثر نیست بلکه به خط حمله نیز کمک می کند. حسینی در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهای موفق شد دروازه الجزیره امارات را باز کند. او همچنین در بازی حساس مقابل الدحیل در یک چهارم نهایی نیز گلزنی کرد.

*علیرضا بیرانوند

دروازه بان ۲۶ ساله در تابستان گذشته در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با مهار پنالتی کریستیانو رونالدو مشهور شد و این بازی در پایان با تساوی یک بر یک به پایان رسید. اما هواداران فوتبال ایران و آسیا از درایت بیرانوند وقتی  عضو باشگاه نفت تهران بود و در سال ۲۰۱۵ به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد.

او پس از آن به پرسپولیس منتقل شد و با این تیم برای اولین بار در تاریخش در سال ۲۰۱۷ به نیمه نهایی رسید. اما او امسال به همراه پرسپولیس از این مرحله نیز گذر کرد و به فینال راه یافت.

*علی علیپور

علی علیپور در سن ۱۹ سالگی در دربی تهران مقابل استقلال گلزنی کرد و به جوان ترین بازیکنی تبدیل شد که  در دربی گلزنی کرد. این مهاجم در این چند سال گذشته پرسپولیس را در کسب قهرمانی های پیاپی کمک کرده سال گذشته نیز آقای گل لیگ ایران شده است.

او در فصل گذشته تنها یک بار برای پرسپولیس در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا گلزنی کرد اما در این فصل با زدن ۵ گل در لیگ قهرمانان نقشی کلیدی در رسیدن پرسپولیس به فینال داشت. مهمترین گل علیپور گلی بود که در بازی رفت مقابل السد در نیمه نهایی از روی نقطه پنالتی زد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)