پرسپولیس نیوز: دیدار تراکتور با پرسپولیس در حالی از ساعت ۱۷:۴۵ امروز آغاز می شود که ۳۰هزار نفر از هواداران در ورزشگاه حاضر هستند.

 تیم فوتبال تراکتور ساعت ۱۷:۴۵ امروز جمعه در هفته دوم رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف پرسپولیس می رود.

هم اکنون نزدیک ۳۰ هزار نفر در داخل ورزشگاه یادگار امام تبریز حضور دارند و پیش بینی می شود امروز تمام ظرفیت ورزشگاه پر شود.

ترافیک سنگینی در مسیرهای منتهی به ورزشگاه تبریز حاکم است. هواداران از شهرهای مختلف خود را به تبریز رسانده اند تا این بازی را از نزدیک نظاره گر باشند. ازدحام زیادی در مقابل گیت های ورودی ورزشگاه حاکم است.

در هفته اول تیم قرمزپوش تهرانی یک بر صفر پارس جنوبی را شکست داد و تراکتور مقابل نفت مسجد سلیمان بدون گل متوقف شد.

رفته رفته به تعداد هواداران حاضر در ورودی های استادیوم افزوده می شود.

صندلی‌های قرمز رنگ جلوه زیبایی به ورزشگاه داده است. هر ۲ بازی رفت و برگشت فصل گذشته با تساوی به اتمام رسیده بود.

ساندویچ های بی کیفیت در ورزشگاه یادگار امام تبریز به قیمت ۱۰ هزار تومان به فروش می رسد و این موضوع باعث اعتراض هواداران شده است، نکته جالب اینکه هواداران از خرید این ساندویچ های گران و بی کیفیت خودداری کرده اند و به جای آن «سیب زمینی، تخم مرغ» که میان وعده نوستالژی و خوشمزه در تبریز است را خریداری می کنند.

ترکیب احتمالی تراکتور در مقابل پرسپولیس: رشید مظاهری، مهدی تیکدری، مسعود شجاعی، ایمان سلیمی، محمدرضا خانزاده، احسان حاج صفی، رضا اسدی، اشکان دژاگه، میثم تیموری، یوکیا سوگیتا و ساسان انصاری.

ترکیب احتمالی پرسپولیس در مقابل تراکتور: علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل زاده، سیدجلال حسینی، محمد نادری، مهدی شیری، احمد نوراللهی، علی علیپور، وحید امیری، مهدی ترابی، امید عالیشاه و سیامک نعمتی.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)