پرسپولیس نیوز: کارشناس فوتبال ایران ضمن اشاره به بالا رفتن توانایی فنی تیم‌های لیگ برتری گفت: پرسپولیس باز هم شانس اول قهرمانی در نوزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر خواهد بود.

اسماعیل حلالی در خصوص عدم تعیین زمان شروع بازی های لیگ برتر فوتبال گفت: اینکه قرار است ورزشگاه ها به طور کامل تجهیز شوند تا امنیت تماشاگران را تامین کنند اتفاق خوبی است. این موضوع جای تقدیر دارد اما باید زمانی را مشخص می کردند تا باشگاه ها نیز ضرر نکنند و آنها را اجبار به تامین شرایط برای برگزاری بازی هایشان می کردند.

وی افزود: تیم ها اگر می دانستند رقابت های لیگ در چه بازه زمانی شروع می شد قطعا می توانستند برنامه بدنسازی مناسب تری داشته باشند. حالا که لیگ به تعویق افتاده است احتمال مصدومیت بازیکنان نیز وجود دارد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص استقبال سرخپوشان از تاخیر به وجودآمده تاکید کرد: به هر حال پرسپولیس خیلی دیر مربی خود را انتخاب کرد و نیاز به زمان داشت. این اتفاق هم حالا افتاده است و آنها می توانند خودشان را کاملا آماده شروع بازی های لیگ برتر کنند.

حلالی درباره قرعه تیم ها در هفته های ابتدایی مسابقات اظهار داشت: فاصله بین تیم ها خیلی کم شده است. من فکر می کنم قرعه بدی برای تیم های مدعی قهرمانی نیفتاده است. روند بازی ها نشان می دهد که عیار تیم ها چقدر است.

وی درباره احتمال تکرار قهرمانی پرسپولیس نیز یادآور شد: باید به کادر فنی جدید تیم زمان داد. گابریل کالدرون نشان داده است تمرینات این تیم را خیلی جدی گرفته است. او با کسی تعارف ندارد. مسئولیت فنی تیم را کاملا عهده دار است و خیلی خوب هم می داند که انتظارات از او بالاست.

بازیکن خط میانی سالهای دور پرسپولیس خاطرنشان کرد: با این حال من فکر می کنم پرسپولیس شانس اول قهرمانی است. البته تیم های نظیر استقلال، سپاهان و تراکتور هم خیلی جدی می خواهند جام را از پرسپولیس بگیرند و این موضوع باعث جذابیت بیش از حد مسابقات خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)