پرسپولیس نیوز: پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: الاهلی مربی‌اش را عوض کرده اما اگر کل این باشگاه هم تغییر کند باز هم این تیم عربستانی به پرسپولیس خواهد باخت.

سپهر حیدری در خصوص شرایط تیم پرسپولیس در آستانه بازی باالاهلی عربستان گفت: خوشبختانه پرسپولیس شرایط خوبی دارد هرچند که در ابتدای نیم فصل دوم و به خاطر اضافه شدن بازیکنان جدید کمی ناهماهنگی بین بازیکنان وجود داشت اما هرچه زمان گذشت هماهنگی بازیکنان هم بهتر شد و حالا می‌بینیم که پرسپولیس چه در آسیا و چه در لیگ برتر خودمان عملکرد بسیار خوبی دارد. من حتی اعتقاد دارم که پرسپولیس در بازی با پاختاکور و السد قطر به دلیل اشتباهات داوری نتیجه نگرفت وگرنه حق پرسپولیس در آن ۲ بازی هم گرفتن حداکثر امتیاز بود.

وی ادامه داد: پرسپولیس فردا در حالی به مصاف الاهلی عربستان می‌رود که خوشبختانه تیم شرایط خوبی دارد و همه چیز آماده است تا پرسپولیس مثل بازی رفت نتیجه خوبی بگیرد هرچند که من اعتقاد دارم این بازی به مراتب سخت‌تر از بازی رفت خواهد بود. به هر حال الاهلی الان شناخت خوبی از پرسپولیس به دست آورده و اخیراً هم سرمربی این تیم عوض شده که این موضوع می‌تواند یک شوک خوب به این تیم عربستانی بدهد هرچند که من معتقدم اگر کل باشگاه الاهلی را هم عوض کنند باز هم پرسپولیس برنده این بازی خواهد بود.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد هماهنگی بازیکنان جدید که در نیم فصل دوم به ترکیب پرسپولیس اضافه شدند، افزود: پرسپولیس در وسط زمین نیاز به یک بازیکن خلاق داشت هرچند که مهره‌های جذب شده همگی از بازیکنان خوب هستند و می‌توانم بگویم که تقریباً به صورت کامل با سایر بازیکنان به هماهنگی رسیدند. بازیکنانی که در نیم‌فصل به پرسپولیس اضافه شدند هرکدام می‌توانند باری از دوش تیم بردارند. پرسپولیس یک تیم خوب ۱۱ نفره است و نمی‌توان گفت که چه بازیکنی سرآمد بقیه بازیکنان است. مهدی ترابی، سروش رفیعی، مهدی شیری و … همگی روزهای خوبی دارند و خوشبختانه سروش هم به روزهای خوب خودش برگشته است. از طرف دیگر مهدی شیری و محمد نادری به خوبی از کناره‌ها نفوذ می‌کند و می‌بینیم که پرسپولیس از جناحین موقعیت‌های خوبی به دست می‌آورد.

حیدری در پاسخ به این سوال که ستاره پرسپولیس در بازی با الاهلی عربستان از نظر شما کدام بازیکن است، افزود: خط حمله الاهلی بازیکنان خیلی خوبی دارد و دیدیم که در بازی رفت خط دفاع پرسپولیس عملکرد فوق‌العاده‌ای مقابل مهاجمان قدرتمند این تیم داشت و من فکر می‌کنم مثل بازی رفت خط دفاع پرسپولیس می‌تواند ستاره باشد اما اگر بخواهم از یک بازیکن به عنوان ستاره احتمالی این بازی نام ببرم شاید بتوان از بشاررسن اسم برد که او می‌تواند ستاره بازی با الاهلی باشد.

این پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه این تیم چقدر شانس صعود از این مرحله لیگ قهرمانان آسیا را دارد، گفت: به اعتقاد من پرسپولیس شانس اول صعود از این گروه است هرچند که در دو هفته اول اشتباهات داوری مانع از نتیجه‌گیری تیم شد اما دیدیم که پرسپولیس در بازی با الاهلی چه بازگشت خوبی داشت و اگر قرار به صعود از این گروه است باید بازی فردا مقابل الاهلی را هم برنده شوند. البته السد و پاختاکور تیم‌های بسیار خوبی هستند و نتایج آنها نشان دهنده قدرتشان است اما نه به عنوان یک پرسپولیسی، بلکه به عنوان یک فوتبالی می‌گویم که پرسپولیس شانس قهرمانی در آسیا را هم دارد و من فکر می‌کنم امسال این تیم بتواند حتی به قهرمانی آسیا برسد.

حیدری در مورد وضعیت پرسپولیس در لیگ برتر و شانس قهرمانی این تیم نسبت به سایر مدعیان هم ادامه داد: در حال حاضر پرسپولیس ۵ امتیاز از تیم دوم جدول جلوتر است و به قول اهالی فوتبال الان همه چیز دست خود پرسپولیس است چرا که اگر بازیکنان پرسپولیس بازی‌های خودشان را ببرند سایر تیم‌ها هر نتیجه‌ای هم بگیرند باز پرسپولیس قهرمان می‌شود. به اعتقاد من سند قهرمانی پرسپولیس بازی با سپاهان است که شاید به نوعی تداعی کننده قهرمانی ما در سال ۸۷ و در بازی با سپاهان باشد. به نظر من پرسپولیس با برد مقابل سپاهان نه تنها سند قهرمانی خود را امضا می‌کند بلکه جدی‌ترین رقیب خود برای قهرمان شدن را هم کنار می‌زند. البته نبود شجاع خلیل‌زاده در این بازی کار را برای پرسپولیس سخت می‌کند اما امیدوارم بازیکنان جانشین بتوانند به خوبی جای او را پر کنند چرا که سپاهان تبحر زیادی روی بازی‌های هوایی دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)