پرسپولیس نیوز: بازیکن سابق تیم پرسپولیس معتقد است برانکو برای تیم پرسپولیس ثابت شده است و امیدوارم بتواند در این سه جام حداقل دو جام را ببرد.

تیم فوتبال پرسپولیس امسال با عبور از مشکلات زیادی که داشت بالاخره در نیم فصل دوم به ساحل آرامش رسید و موفق شد محرومیت‌های نقل و انتقالات را پشت سر بگذارد و ضمن حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا عملکرد خیره کننده‌ای را در آسیا داشته باشد.

در همین رابطه  حسن خان‌محمدی، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس، گفتگویی را انجام داده است که در ادامه می خوانید:

*برای رسیدن به قهرمانی باید هزینه کنیم

سال بسیار خوبی بود، هم برای تیم ملی، هم برای پرسپولیس و هم برای فوتبال کشورمان، البته درست است که قهرمان نشدیم، هم در جام باشگاه‌ها و هم در جام ملت‌ها اما نتایج خوبی گرفتیم و باید بدانیم که بضاعت فوتبالمان همین است و در  بحث سخت‌افزاری باید خیلی کار کنیم تا بتوانیم به کشورهای دیگر برسیم. مثل کشور قطر که امروز قهرمان شده خیلی هزینه کرده است. ما باید در سطح آن‌ها باشیم ولی در مجموع فکر می‌کنم که سال خوبی برای فوتبالمان بود.

*با وجود مشکلات پرسپولیس سال خوبی داشت

پرسپولیس پس از مشکلاتی که داشت و نتوانست بازیکن بیاورد. ولی خوشبختانه در نیم فصل دوم بازیکنانی که می‌خواست را جذب کرد. البته فصل بعد که شروع شود من فکر می‌کنم، پرسپولیس بتواند راحت‌‌تر بازیکنان را جذب کند و ساختاری که یک مربی برای کل تیم دارد و چشم‌اندازی که برای یک سال دارد فکر می‌‌کنم می‌تواند در سال آینده خیلی بهتر شود. امسال هم سال خوبی برای پرسپولیس بود و انشالله بتواند در سه جام در سال آینده موفق باشد.

*برانکو برای پرسپولیس ثابت شده است

مربی است که تصمیم می‌گیرد و ما نمی‌توانیم. روی داشته‌ها و نداشته‌هایش برنامه‌ریزی می‌‌کند و ساختار فکری که در ذهنش است و با چه روشی می‌خواهد بازی کند و نیم فصل دوم تیم‌ها چگونه بازی می‌کنند و مربی و سرمربی که آنجا کار می‌کند خیلی بهتر از ما می‌تواند تصمیم‌گیری کند. ما می‌‌توانیم انتقاد کنیم در حد این که چرا بازیکنی رفت و آمد، ولی در مجموع فکر می‌کنم حتما تفکری بوده که منشا را فرستاد و بازیکن خارجی آورده است و این‌ها چیزهایی نیست که بتوانیم نظر بدهیم ولی فکر می‌کنم در مجموع آقای برانکو برای تیم پرسپولیس ثابت شده است و امیدوارم بتواند در این سه جام حداقل دو جام را ببرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)