پرسپولیس نیوز: بازیکن پیشین پرسپولیس می‌گوید: این تیم در لیگ قهرمانان آسیا شروع خوبی نداشته اما پتانسیل صعود از گروه را دارد.

حسن خان‌محمدی درباره شکست پرسپولیس برابر الدحیل اظهار کرد: پرسپولیس در این دیدار شروع خوبی نداشت. متاسفانه ۲۰ تا ۳۰ دقیقه ابتدای بازی عملکرد خوبی از تیم یحیی گل‌محمدی ندیدیم و همین امر باعث شد تیم حریف به راحتی به گل برسد و در ادامه هم بازی را به خوبی کنترل کنند.

اوی افزود: روی گل نخستی که پرسپولیس دریافت کرد مدافعان اشتباه فاحشی انجام دادند و دقیقا همان اتفاقی که در بازی ایران برابر ژاپن برای تیم ملی رخ داد برای پرسپولیس هم انجام شد. قطری‌ها هم به راحتی از این فرصت استفاده کردند و به گل رسیدند.

بازیکن پیشین فوتبال تیم پرسپولیس در ادامه اضافه کرد: ما کنار تیم نیستیم و از خیلی از مسائل خبر نداریم اما برای من عجیب بود که چرا گل‌محمدی تیمش را با یک هافبک دفاعی وارد زمین کرد و در ادامه هم با یک مهاجم بازی کرد. پرسپولیس باید در همه بازی‌ها هجومی بازی کند و این‌گونه نباشد که سعی کند با افزایش تعداد هافبک‌ها به نوعی بازی تدافعی انجام بدهد. البته شاید تیم حریف را آنالیز کرده بودند و به خاطر شرایط بازی چنین تصمیمی اتخاذ کردند اما در هر صورت من معتقدم پرسپولیس در همه بازی‌ها باید با دو مهاجم وارد زمین شود و بازی هجومی در دستور کارش قرار بدهد. تیم برانکو هم همیشه این‌گونه بازی می‌کرد و به خاطر این مساله نتیجه می‌گرفت.

خان‌محمدی در ادامه درباره عملکرد اوساگونا و همین طور استوکس هم گفت: من فکر می‌کنم اسواگونا مهاجم گل زنی نیست اما به خوبی در خدمت تیم است و سعی می‌کند دستورات کادر فنی را اجرا کند. او در برخی از دقایق بازی سعی می‌کرد در بین مدافعان حریف برود و با آن‌ها درگیر شود تا موقعیت گل به دست بیاورد. البته درباره استوکس هم باید بگویم این مهاجم هنوز با آمادگی‌های لازم فاصله دارد اما قطعا هنوز یک مهاجم حرفه‌ای است که اگر توانایی‌های فنی خود را ارائه دهد می‌تواند به پرسپولیس کمک کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هنوز یک بازی گذشته و بازی‌های دیگر هم باقیمانده است. پرسپولیس این پتانسیل را دارد که با برتری در برابر رقیبان از این گروه صعود کند و به مراحل بالاتر برسد و به اعتقاد من اصلا جای نگرانی نیست و کادر فنی باید سعی کند بازیکنان را از نظر روحی آماده بازی بعدی کنند. این تیم پتانسیل لازم را دارد و قطعا بازی‌های بهتری می‌تواند ارائه بدهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)