عضو هات مدیره باشگاه استقلال گفت:با پیگیری هایی که فتحی انجام داده مشکل پرداخت طلب پروپیچ حل خواهد شد.

اسماعیل خلیل زاده در گفت و گو با برنامه ۲-۴-۴ رادیو جوان در خصوص آخرین وضعیت پرونده پروپیچ گفت: همانطور که می دانید این پرونده به مدیریت ما بر نمی گردد ولی حدودا ۱۵ روز فرصت داریم که این مبلغ را پرداخت کنیم. امیر حسین فتحی برای دریافت مبلغی راهی کشوری دیگر شده و ان شالله این موضوع حل می شود.

وی افزود: از طرف دیگر در فیفا هم طلبی بابت حضور بازیکنانمان در جام جهانی داریم که فدراسیون فوتبال باید این موضوع را پیگیری کند. اگر این ۸۵۰ هزار دلار به حساب باشگاه واریز شود نیمی از مشکلاتمان حل خواهد شد.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که گفته می شود ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس در این فصل ۵۰۰ هزار یورو از وزارت ورزش دریافتی داشته اند و آیا این خبر صحت دارد یا خیر گفت: این ۵۰۰ هزار یورو فقط حواله بود. ما به دنبال برنامه ریزی هستیم که از مازاد آن حواله استفاده کنیم.

وی با اشاره مجدد به وضعیت پروپیچ گفت: مساله پروپیچ را مدیران قبلی خیلی راحت تر می توانسد حل کنند، آن زمان ۳۳۰ هزار دلار بدهی وجود داشت ولی الان این رقم بسیار سنگین شده و آنها به نظرم کمی تعلل به خرج دادند. امروز با توجه به گرفتن بازیکن، قراردادهای جدید و …. این موضوع مشکلی عمده برای ما ایجاد کرده و حتی با این پول می توانستیم با پاتوسی توافق کنیم. مساله پروپیچ ما را دچار مشکل کرده اما آن را حل می کنیم تا به مشکل کسر ۶ امتیاز بر نخوریم.

خلیل زاده در خصوص پاتوسی گفت: تا این لحظه نا امید نیستیم، اگر به عقب بر گردیم دیدید که مربی بزرگی را وارد ایران کردیم، آن هم با یک مبلغ نه چندان زیاد، دیدید که برخی بازیکنان هم تمدید کردند. در مورد پاتوسی فعلا به این نتیجه رسیده ایم که او را برگردانیم و از وجودش استفاده کنیم ولی اگر نشد هم ما تلاشمان را کرده ایم. ما در تیممان بازیکنان جوان زیادی هم داریم که می توانیم از آنها هم استفاده کنیم.

وی در خصوص اینکه گفته می شود حاجیلو از سرپرستی تیم استقلال گفت: تا دیروز که با آقای فتحی صحبت کردم چنین مطلبی را عنوان نکرد.فتحی مشورت کننده است و قطعا با ما در این زمینه مشورت خواهد کرد.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در خصوص دلایل لغو اردوی ترکیه گفت: هزینه این اردو واقعا بالا بود. ما فقط این روزها به این فکر هستیم که مشکل پروپیچ را حل کنیم. می توانیم در ایران هم اردو برگزار کنیم.

خلیل زاده در خصوص اینکه آیا ممکن نبود در کنار انتقال صیادمنش استقلال یک اردو هم در کمپ فنرباغچه برگزار می کرد گفت: فتحی چنین توافقی کرده بود ولی شرط آنها این بود که تا قبل از سوم در ترکیه حضور پیدا کنیم چون مسئولان این باشگاه اعلام کرده بودند بعد از این تاریخ خودشان برنامه دارند.ما چون دنبال حضور سرمربی تیم در ایران بودیم و همین باعث شد تا فرصت از دست برود.

وی در پایان گفت:به هواداران استقلال می گویم خداوکیلی فتحی ۱۰ ماه است باشگاه را تحویل گرفته اما او واقعا دانا و مشورت کننده است. دوستانی که برخی مسائل را وارونه عنوان می کنند حداقل انصاف را رعایت کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)