پرسپولیس نیوز: مدیر رسانه‌ای تیم پرسپولیس گفت: خطاب من در مصاحبه روز گذشته به محمد دایی بود اما برخی‌ها با شیطنت می‌خواهند این صحبت‌ها را به آقای علی دایی نسبت دهند.

پندار خمارلو در واکنش به مصاحبه روز گذشته‌اش که در آن از محمد دایی مربی تیم سایپا انتقاد کرده بود، گفت: صحبت‌های روز گذشته من با خبرگزاری فارس در واکنش به اظهارات محمد دایی مربی تیم فوتبال سایپا بوده است و به هیچ عنوان منظور و مخاطب من به شخص آقای علی دایی سرمربی محترم این تیم نبوده و نیست. آقای علی دایی از بزرگان فوتبال ایران و از اسطوره‌های باشگاه پرسپولیس است اما در این بین برخی‌ها قصد دارند از آب گل‌آلود ماهی بگیرند و به دنبال ایجاد حاشیه هستند.

وی ادامه داد:‌ صحبت‌های من در واکنش به توهین محمد دایی به هواداران پرسپولیس بود چرا که او در آن مصاحبه به الفاظ بدی به هواداران پرسپولیس  و سرمربی محترم تیم آقای برانکو توهین کرد و من پاسخگوی اظهارات او بودم اما متأسفانه بعداز انتشار این مصاحبه برخی‌ها سوء استفاده کرده و با شیطنت می‌خواهند این صحبت‌های من را به آقای علی دایی ارتباط دهند اما باز هم تأکید می‌کنم صحبت‌های من خطاب به محمد دایی مربی تیم سایپا بوده است.

وی درباره برگزار نشدن نشست خبری پیش از دیدار ذوب‌آهن و پرسپولیس هم اظهار داشت: از آنجایی که ما شب به اصفهان می‌رسیم نشست خبری آقای برانکو برگزار نخواهد شد. از طرف دیگر آقای منصوریان هم قرار شد بعد از بازی پاسخگوی سوالات خبرنگاران باشد و به همین دلیل نشست خبری قبل از بازی برگزار نمی‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)