پرسپولیس نیوز : پندار خمارلو، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: اگر نمی‌خواهند پرسپولیس قهرمان شود بگویند تا ما دیگردر لیگ برتر شرکت نکنیم.

پندار خمارلو ، در خصوص دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و فولاد خوزستان در هفته هفدهم لیگ برتر که با برتری شاگردان قطبی به پایان رسید اظهار داشت: فهمیدیم زمانی که می‌خواهند یک بازی را برای یک تیم خاص در بیاورند یعنی چه؟ ما وارد ورزشگاه شدیم و ۱۰ دقیقه در اتوبوس حبس بودیم. ۱۵ دقیقه هم روی نیمکت نشسته بودیم و آمدند به ما گفتند که می‌توانید همینجا لباس‌های خود را عوض کنید، چون رختکن برق ندارد.

وی افزود: رفتیم داخل رختکن و با نور موبایل‌ها بازیکنان مشغول تعویض لباس بودند که یک دفعه برق آمد. این در حالی است که در جلسه هماهنگی پیش از بازی تاکید می‌شود قبل و هنگام برگزاری بازی ژنراتور‌های ورزشگاه باید وصل و اداره برق هم هماهنگ باشداما نمی‌دانم چطور شد که شرایط اینگونه رقم خورد.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: در جریان بازی هم همه دیدند داور چه بلایی سر ما آورد. پنالتی که درست نبود را گرفت و حتی گزارشگر بازی هم معتقد بود پنالتی نیست. در حالی که تیم در حمله بود و ۳۰ ثانیه هم از وقتی که خودش داده بود هنوز مانده بود که سوت را زد. با هماهنگی عرب قطعا از داور شکایت می‌کنیم و دنبال حق پرسپولیس هستیم.

خمارلو در پایان خاطرنشان کرد: اگر نمی‌خواهند پرسپولیس قهرمان شود بگویند تا ما در لیگ برتر شرکت نکنیم. نمی‌شود یک نفر در خارج از ایران علیه پرسپولیس صحبت کند و در نشست خبری یک بازی دیگری علیه پرسپولیس بیانیه دهند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)