پرسپولیس نیوز: مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت:با اعتقاد برانکو نمی‌توانستیم پولی خارج از عرف به بازیکن (قوچان‌نژاد) بدهیم، چون توازن تیم به هم می‌خورد.

پندار خمارلو در خصوص اینکه خیلی از هواداران پرسپولیس در فضای مجازی به این مسئله انتقاد داشتند که باشگاه پرسپولرس با وجود درآمد ۷۰ میلیاردی‌اش چرا حضوری پرقدرت در نقل‌وانتقالات ندارد اظهار داشت: این مبلغ چیزی است که در فضای مجازی مطرح شده. ما بعد از نایب قهرمانی در آسیا ۲ میلیون دلار پاداش گرفتیم که با دلار آن زمان ۱۵ هزار تومانی می‌شود ۳۰ میلیارد تومان در حالی که این پول هنوز به دست ما نرسیده و دلار هم الان روی کانال ده هزار تومان است. این یعنی همان مبلغ به ۲۰ میلیارد تومان کاهش پیدا کرده.
وی ادامه داد: از این ۲ میلیون دلار ۱۰۰ هزار دلار را AFC برای انجام امور خیریه بر می‌دارد و ۱۸۰ هزار دلار هم به کنفدراسیون فوتبال آسیا برای مراسم افتتاحیه فینال تهران پرداخت کردیم که بدهی‌مان است. طبق توافق درصد زیادی از این مبلغ پاداش به بازیکنان و اعضای تیم است که بین آنها تقسیم می‌شود. مانده این مبلغ هم برای سه پاداش عقب افتاده لیگ برتری بچه‌ها است.
مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس خاطر نشان کرد: در این بین در قرارداد برخی بازیکنان آفر‌هایی بوده که باید آنها را هم پرداخت می‌کردیم که نتوانستیم این کار را بکنیم و مورد اعتراض هم قرار گرفتیم.
خمارلو عنوان کرد: ۴۰ میلیارد از این ۷۰ میلیارد قابل بحث پولی است که اسپانسر به باشگاه بدهکار است. البته این پول در حساب موجود نیست و سررسید نشده، چون به صورت یکجا پرداخت نشده و ماه به ماه پرداخت می‌شود. در این بین ما نیم فصل دوم لیگ برتر و لیگ قهرمانان آ‌سیا را هم داریم که باید هزینه‌های آنها را هم پرداخت کنیم. حالا متوجه می‌شوید که هیچ ۷۰ میلیاردی در کار نیست.
وی ادامه داد: ما طبق توافق خودمان بعد از هر ۵ بازی لیگ برتر به بازیکنان پاداش می‌دهیم که فعلا ۳ پاداش یعنی به اندازه ۱۵ بازی به اضافه پاداش لیگ قهرمانان عقب افتاده که باید آنها را پرداخت کنیم.
مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در واکنش به اعتراض برخی از هواداران مبنی بر اینکه این باشگاه نتوانسته در فصل نقل‌وانتقالات خوب عمل کند گفت: سه با زیکن به نام‌های مریدی، نادری و قوچان‌نژاد در فهرست برانکو بودند. ما از این جمع نادری را جذب کردیم و به قوچان‌نژاد هم پیشنهادات خودمان را دادیم. مدیر برنامه‌های او پیشنهاد ما را گرفت و دیگر پاسخ نداد. بعد هم با اعتقاد برانکو نمی‌توانستیم پولی خارج از عرف به بازیکن بدهیم، چون توازن تیم به هم می‌خورد. بالاخره نمی‌شود بازیکنی که در تیم ما رباط پاره کرده یا مصدوم شده پول کمتری نسبت به یک بازیکن جدید بگیرد، اینها منطقی نیست.
وی تاکید کرد: در مورد مریدی هم با باشگاه فولاد مذاکره کردیم و حتی مبلغ قابل توجهی هم برای رضایت نامه‌اش پیشنهاد دادیم، اما باشگاه فولاد تاکید کرد به هیچ عنوان این بازیکن را از دست نمی‌دهد. این تمام داستان نقل وانتقالات نیم فصل ما بود.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)