پرسپولیس نیوز: پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: به دلیل غیبت در دربی شش‌تایی همیشه حسرت این بازی را می‌خورم.

محمود خوردبین در خصوص دربی ۹۰ که فردا در بین تیم‌های پرسپولیس و استقلال برگزار می‌شود، گفت: به نظر من مشکلی که پرسپولیس و حتی استقلال با آن روبه‌رو هستند این است که مربیان دو تیم شناختی از دربی تهران ندارند چرا که این بازی یک بازی معمولی نیست. بازی پرسپولیس و استقلال با همه بازی‌ها فرق می‌کند و فکر می‌کنم به همین دلیل فردا هر دو تیم تدافعی وارد زمین شوند و دل به ضدحملات خوش کنند تا بتوانند نتیجه بگیرند. اگر هر کدام از این تیم‌ها امشب از نظر روحی و روانی وضعیت بهتری داشته باشند شانس بهتری خواهند داشت فردا در دربی برنده شوند.

وی درباره اینکه باسابقه‌ترین فرد دربی تهران است، اظهار داشت: خیلی به این آمار و ارقام توجه نمی‌کنم اما می‌دانم که در خیلی از دربی‌ها بودم و فکر می‌کنم در ۶۳ دربی به عنوان بازیکن، کمک مربی و سرپرست حاضر بودم و بعید است کسی بتواند رکورد من را بشکند.

خوردبین در پاسخ به این سؤال که بهترین دربی‌هایی که در آن حضور داشتید کدام دربی‌ها بوده اظهار داشت: در همه دربی‌هایی که گل زدم عملکرد خوبی داشتم و فکر می‌کنم بهترین دربی‌هایم همان بازی‌ها بوده است. در دربی که ۴ بر ۱ برنده شدیم گل زدم و در دربی که یک – یک مساوی کردیم هم گل زدم. یک دربی هم گل زدم که وقتی یک – یک بودیم باز نیمه کاره ماند و از زمین بیرون رفتیم. در مجموع ۳ گل در دربی زدم.

سرپرست اسبق تیم پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که حسرت کدام دربی‌ها را می‌خورید، گفت: در دربی شش‌تایی‌ها غایب بودم و همیشه حسرت آن بازی را می‌خورم. در آن بازی من و حسین کلانی سرباز بودیم و با تیم نیروی زمینی به مسابقات ارتش‌ها رفته بودیم اما برای آن بازی فقط با بازگشت حسین کلانی به تهران موافقت کردند و اجازه ندادند که من به تهران بیاییم و به همین دلیل در آن بازی غایب بودم و همیشه حسرت غیبتم در دربی شش‌تایی‌ها را می‌خورم.

خوردبین درباره اینکه پیش‌بینی شما از بازی فردای پرسپولیس با استقلال چیست، خاطرنشان کرد: من فکر می‌کنم پرسپولیس از همه جهات از استقلال سرتر است. از نظر امتیاز و جایگاه در جدول پرسپولیس وضعیت خوبی دارد و از بازیکنانی بهره‌ می‌برد که نسبت به استقلال تجربه بیشتری در دربی‌ها دارند چرا که فکر می‌کنم خیلی از بازیکنان استقلال تجربه زیادی در دربی ندارند. به همین خاطر شانس پیروزی پرسپولیس را در این بازی بیشتر می‌دانم و فکر می‌کنم فردا پرسپولیس برنده خواهد شد.

وی در پاسخ به این سؤال که چه نتیجه‌ای را برای بازی فردا پیش‌بینی می‌کنید، خاطرنشان کرد:‌ من فکر می‌کنم این بازی برنده دارد و دو تیم در نیمه اول نسبتاً محتاط خواهند بود. به نظر من پرسپولیس فردا با اختلاف یک گل برنده دربی خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)