پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: نیمه اول می‌توانستیم کار را تمام کنیم و خودمان بازی را مقابل سردار بوکان سخت کردیم.

 علی دایی سرمربی سایپا بعد از برتری مقابل سردار بوکان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی در نشست خبری گفت: همان طور که قبل از بازی هم گفته بودم بازی سختی را امروز داشتیم. فکر می‌کنم خودمان این بازی را سخت کردیم. نیمه اول می‌توانستیم کار را تمام کنیم. نیمه دوم یکی دو مورد آنها به نیمه ما آمدند پنالتی زدند و گل شد.

وی افزود: ما صاحب پنالتی شدیم و گل نکردیم. البته حریف به ندرت به زمین ما می‌آمد و بازی در اختیار ما بود. بازیکنان بوکان مردانه جنگیدند و تلاش کردند ما هم باید بهتر از اینها بازی می‌کردیم و این دیدار به وقت اضافه نمی‌رفت. خدا را شکر می‌کنم به مرحله بعد راه پیدا کردیم.

دایی با اشاره به اینکه سایپا در تلاش است امسال ۳ جام را بگیرد، خاطرنشان کرد: مطمئنا دوست داریم امسال جام حذفی و لیگ را ببریم و در پلی‌آف هم موفق شویم. برای این موضوع هم کار می‌کنیم. امروز چند بازیکن را به دلیل مصدومیت نداشتیم اما اگر می‌خواهیم به اهداف بزرگمان برسیم تیم ما باید بهتر از این کار کند، بیشتر تمرین کنیم و به راحتی موقعیت‌ها را از دست ندهیم.

سرمربی سایپا در پاسخ به سوال خبرنگاری که درباره بحث پرسپولیس و اینکه در فضای مجازی مطرح شده مدیران پرسپولیس خواسته‌اند دایی را مقابل هواداران قرار دهند، تصریح کرد: درباره این مسئله صحبت نمی‌کنم. در این باره خیلی صحبت کردم. خودم پیگیر این قضایا نیستم و وکیلم کارها را انجام می‌دهد.

وی افزود: همیشه دوست داشتم با پرسپولیس مصالحه کنم و در این ۴ سال هم این موضوع را نشان دادم، الان هم دوست دارم. از نظر ما مشکلی وجود ندارد متاسفانه مشکل ایجاد می‌کنند که این هم حل می‌شود.

دایی در پایان درباره هواداران بوکان، عنوان کرد: هوادار سرمایه فوتبال است. تیم من در زمین خودم هوادار ندارد. این هواداران دلگرمی زیادی به تیم و کادر فنی می‌دهند. بوکان با این هواداران می‌تواند دسته ۲ را بهتر از این تمام کند و بعد از مدت‌ها لیگ برتری شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)