پرسپولیس نیوز: سرمربی سابق پرسپولیس گفت: تازه واردهای پرسپولیس وظیفه شنگینی را پیش رو دارند چرا که باید با عملکرد خوبشان گذشته را هم جبران کنند.

حمید درخشان با اشاره به هم‌گروهی ایران با تیم‌های کامبوج، هنگ کنگ، عراق و هند در مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا و جام جهانی گفت: در واقع همه تیم‌ها با آمادگی خوبی در این بازی‌ها حضور پیدا می‌کنند و نباید هیچ تیمی را نباید دست کم گرفت اما باید بدانیم حریف اصلی ما در این بازی‌ها عراق است.

وی افزود: کار برای صعود البته سخت است چرا که تنها یک تیم صعود می‌کند. به همین دلیل باید تدارک خوبی ببینیم و با آماده سازی خوب راهی این بازی‌ها شویم چرا که کوچکترین غفلت ممکن است ما را از راهیابی به مرحله نهایی باز دارد.

پیشکسوت تیم ملی در پاسخ به این پرسش که آیا بهتر نیست از این فرصت برای تغییر نسل استفاده کرد، خاطرنشان کرد: باید آرام آرام این تغییر نسل صورت بگیرد چرا که به هیچ وجه نباید این مسابقات را دست کم گرفت.

وی در مورد دعوت بازیکنان گمنام به تیم ملی توسط ویلموتس گفت: این به نفع فوتبال ما است. چرا که هم باعث بالا رفتن سطح لیگ می‌شود و هم تیم ملی پشتوانه‌ای متشکل از بازیکنان جوان دارد.

سرمربی سابق پرسپولیس در خصوص شرایط تیم پرسپولیس و کنار گذاشتن دو بازیکن اصلی از جمع سرخپوشان گفت: اگر قرار بود بازیکنی کنار گذاشته شود باید زودتر از اینها این اتفاق رخ می‌داد از طرفی من معتقدم این بازیکنان به ویژه رفیعی می‌توانستند به پرسپولیس کمک کنند اما به هر حال باید به تصمیم سرمربی تیم احترام گذاشت.

وی در مورد بازگشت فرشاد احمدزاده و وحید امیری و حسین کنعانی زادگان که با انتقاداتی همراه بود، گفت: این بازیکنان وظیفه سنگینی بر عهده دارند چرا که دیگر باید با عملکرد خوبشان گذشته را هم جبران کنند و دل هواداران را به دست آوردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)